Gister bracht premier Balkenende in het kader van de verkiezingen een bezoek aan een tuinbouwbedrijf in Ter Aar. Omdat ik bekend was met dit bedrijf ging ik ook maar even een kijkje nemen. Van te voren hing er een gespannen sfeertje, alsof sinterklaas ieder moment kon arriveren.
Het was rennen geblazen en ellebogen werk gezien de drukte (de complete regionale pers was aanwezig) maar ik heb wel wat aardige plaatjes kunnen schieten al zeg ik het zelf. Ik heb ook de burst-mode van m'n D1h regelijkmatig gebruikt, hoewel dit i.c.m. een flitser wel eens tegenvalt.
Maar genoeg gel*ld, plaatjes:
1. Nou, daar is die dan!

2. Balkenende krijgt een rondleiding van de baas van het bedrijf.

3. Persmomentje

4.

5. Nog een persmomentje, alleen hier stond ik aan de verkeerde kant
(maarja, wist ik ook niet van te voren)

6. Persconferentie (-tje)

7.

8.

9. De jongste aanhanger van CDA.

Het was letterlijk kort maar krachtig en zeker ook een leerzame ervaring. Als iemand nog tips heeft voor dit soort reportages: graag! Liever geen geneuzel over compressie, usm of het adres van m'n website dat in de foto staat.

Het was rennen geblazen en ellebogen werk gezien de drukte (de complete regionale pers was aanwezig) maar ik heb wel wat aardige plaatjes kunnen schieten al zeg ik het zelf. Ik heb ook de burst-mode van m'n D1h regelijkmatig gebruikt, hoewel dit i.c.m. een flitser wel eens tegenvalt.

Maar genoeg gel*ld, plaatjes:
1. Nou, daar is die dan!

2. Balkenende krijgt een rondleiding van de baas van het bedrijf.

3. Persmomentje

4.

5. Nog een persmomentje, alleen hier stond ik aan de verkeerde kant

6. Persconferentie (-tje)

7.

8.

9. De jongste aanhanger van CDA.

Het was letterlijk kort maar krachtig en zeker ook een leerzame ervaring. Als iemand nog tips heeft voor dit soort reportages: graag! Liever geen geneuzel over compressie, usm of het adres van m'n website dat in de foto staat.