Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 08:13
Ik heb al geruimte tijd last van een chrashende gsm. hij gaat dan spontaan rebooten of hangt...
Dit gebeurt voornamelijk met mijn SE k750i, maar vroeger had ik het ook al met siemens gsm's en heb nog even kort een nokia 1600 gehad die ook wel een crashte. Het was niet zo vaak, dus ik liet het maar zitten, maar het begint nu irritant te worden.

Ik heb een vermoeden dat het in mijn simkaart zit. Zou dit mogelijk zijn? ik wil wel een nieuwe simkaart aanvragen, maar dat kost ook weer 20 euro.. beetje zonde als dat het niet blijkt te zijn.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Licht eraan welke provider je hebt, hoevaak je de simwissel al hebt uitgevoerd.
Meestal zijn providers coulant als het om een defecte simkaart is, en je 1e keer is!

Dan is het gratis!

Verder, of het door je simkaart kan komen, heb ik geen idee van!

Verwijderd

sharkzor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:34:
Ik heb al geruimte tijd last van een chrashende gsm. hij gaat dan spontaan rebooten of hangt...
Dit gebeurt voornamelijk met mijn SE k750i, maar vroeger had ik het ook al met siemens gsm's en heb nog even kort een nokia 1600 gehad die ook wel een crashte. Het was niet zo vaak, dus ik liet het maar zitten, maar het begint nu irritant te worden.

Ik heb een vermoeden dat het in mijn simkaart zit. Zou dit mogelijk zijn? ik wil wel een nieuwe simkaart aanvragen, maar dat kost ook weer 20 euro.. beetje zonde als dat het niet blijkt te zijn.
Ik heb ook crashes meegemaakt met mijn SE K750i, ik heb hem geupdate naar de laatste firmware versie waardoor het probleem verdwenen was.
Hierna heb ik mijn gsm "getweaked" waardoor het probleem zich af en toe weer voordeed (zelfs niet meer willen opstarten). Ik heb hem helemaal weer "geuntweaked" waardoor ik nu met een probleemloze, cleane gsm loop.

Kun je niet eens proberen met een sim kaart van iemand anders?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:40:
[...]

Ik heb ook crashes meegemaakt met mijn SE K750i, ik heb hem geupdate naar de laatste firmware versie waardoor het probleem verdwenen was.
Hierna heb ik mijn gsm "getweaked" waardoor het probleem zich af en toe weer voordeed (zelfs niet meer willen opstarten). Ik heb hem helemaal weer "geuntweaked" waardoor ik nu met een probleemloze, cleane gsm loop.

Kun je niet eens proberen met een sim kaart van iemand anders?
die van mij is ook meerdere malen geupdate. maakte niks uit.
Proberen met een andere sim is niet zo makkelijk. Het is niet direct te reproduceren.

Ik heb btw telfort en ben daar al jaaaaaren klant (sinds de pak&bels met die gare motorola's).
Heb in die tijd maar 1x een nieuwe sim gehad(simswap) toen ik een abo kreeg geloof ik of een andere prepay phone kocht toen ik nog geen abo had. lang geleden.