Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE/NOD32] Beveiligingscertificaat verlopen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij een aantal sites en ook mijn NOD virusscanner een vage melding het beveiligingscertificaat verlopen is?

http://img222.imageshack.us/img222/370/bvcervp8.jpg
De 'Check images' knop zit er niet voor niets. Het is niet nodig om zo'n grote screenshot te plaatsen. ;)

Na op ja gedrukt te hebben, laadt de pagina niet (ik kom niet in mijn gmail-account terecht.)
Na op nee gedrukt te hebben, stopt de pagina met laden en geeft hij het bekende witte scherm.
Na het klikken op certificaat weergeven kan ik op certificaat installeren drukken, heb ik gedaan en ik krijg de melding dat het certificaat importeren voltooid is. Toch krijg ik steeds het hetzelfde?

Anyone?:~

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 22-11-2006 00:41 ]

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 13:58

TheZoo

Animals Behind Bars

Als het certificaat nog niet geldig is, of verlopen, dan heeft het installeren natuurlijk weinig nut.
Het lijkt me handig als je hier de details van het certicaat post.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:05
Staat de tijd/datum op je computer wel goed ingesteld?

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Topicstarter
LOL, had gisteren zitten kloten met tijd/datum en nu stond hij op 2007! Hulde voor de tip _O_

Verwijderd

Topicstarter
Haha, pc stond op 2007. Bedankt!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dat is dus een van de eerste dingen die je zou moeten controleren. Welke Windows-versie gaat het hier over? Welke versie van NOD32? Wat had je zelf al geprobeerd? Waar had je naar gezocht? Eigen inzet is belangrijk, zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT :w Ik voer even een titelfixje uit. :)

Signature

Pagina: 1