problemen met seagate barracadu 7200.10 250GB

Pagina: 1
Acties:

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hoi

Ik heb vorige week bij Azerty een Seagate Barracadu 7200.10 250GB gekocht. Nu ben ik hem aan het proberen te installeren in mijn pc en loop ik toch tegen wat problemen aan. Als ik hem vanuit mijn RAID-controller probeer te formatteren,loopt mijn RAID controller software vast, blijft gewoon hangen,reargeert ook niet op CTRL-ALT-DEL, moet ik dus echt een harde power-reset geven. En als ik hem mijn pc wil booten blijft mijn pc hangen bij Verifying DMI Pool Data ...............(soms met Succes erachter maar dat doet hij nu ook niet meer), hij gaat dus niet verder om XP vanaf de cd te booten en dan Windows XP op die harde schijf kan zetten, net daarvoor blijft mijn pc eigenlijk hangen. Als ik hem op het tweede slot van mijn ingebouwde Sillicon RAID controller zet,gebeurt er precies hetzelfde. Ik twijfel nu of het aan de harde-schijf ligt, heeft iemand misschien dit eerder meegemaakt en weet een oplossing?
Specs: ASUS A7N8X met ingebouwde RAID controller(Sillicon)(nog nooit problemen meegehad)?Guido

Verwijderd

Formatteren via je RAID controller? Why?

En zoek eens op "Verifying DMI pool data" dat probleem is met wat BIOS instellingen meestal op te lossen (bij mij werkte "Reset resource configuration data").