Vraagje over Demon domein naam

Pagina: 1
Acties:

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-01 11:26
Graag advies. Ik heb zo'n 15 jaar geleden een www.eigennaam.demon.nl domein aangevraagd bij Demon. Dit omdat dit toen nog een betaalbare manier was om een domeinnaam te hebben met de naam van je bedrijf er in.
De heb ik toen ook naar alle zoekmachines gestuurd en daar staat de naam nog steeds hoog genoteerd.
Alleen heb ik nu al een tijdje een normale domeinnaam www.eigennaam.nl, maar die komt maar niet
zo hoog als die van Demon, die jaren daarvoor is aangemeld.

Waarschijnlijk kun je de naam niet overnemen van Demon? Ik wil alleen onderhand wel een keer van die kosten van Demon af. Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Ik wil immers niet die hoge notering bij de zoekmachines kwijt. Op de Demon domeinnaam staat overigens een re-direct ingesteld.

Alvast bedankt voor de tips.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijst eigennaam.nl naar eigennaam.demon.nl? Of zijn het 2 sites waar dezelfde content op staat? Wat je kan doen is eigenaam.demon.nl met HTTP/301 Moved Permanent laten verwijzen naar eigennaam.nl,. Eigenaam.demon.nl zal dan na een tijdje verdwijnen uit de zoekmachines, en met een beetje geluk komt eigennaam.nl dan wat hoger te staan.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.