Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iedere keer opnieuw inloggen...?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 16:55
Beste luitjes,
Enige tijd geleden is er een got update geweest oid met die frontpage, dat gebeuren. Vond het leuk voor de mensen die het handig vonden maar zelf heb ik er weinig mee. Los van mijn mening vind ik het een prima vooruitgang, maar...
sinds die dag moet ik me enorm vaak inloggen op got. Als ik met mn laptop bij mn ouders op de router inplug moet ik me inloggen, logisch 1x omdat ik dan een ander IP heb, doe ik netjes opslaan en doorgaan. Ga ik dan weer naar Enschede dan moet ik weer inloggen, ok ander IP natuurlijk dus weer netjes opslaan. Daarna ga ik hierzo via het draadloze netwerk en moet ik weer inloggen, ok weer nieuw IP, kom ik op de UT dan moet ik weer opnieuw inloggen,.. ok weer een ander IP. Nu denk je, ik heb alle ip adressen van plaatsen waar ik kom opgeslagen dus werkt het... Niet dus.
Ik ga weer naar mn ouders en ik moet weer inloggen, en in enschede ook, en op de UT. Iedere keer als ik van kabeltje/wifi wissel moet ik weer inloggen.

Toen dacht ik, een nieuwe functie om een ipadres een naam te geven ofzo als je er vaak komt. Wel dat heb ik gedaan maar dat werkt nog steeds niet.

Mijn vraag en probleem is dus dat ik steeds overal waar ik kom moet inloggen en voor heen ging dat prima, nu niet meer.. Ben ik de enige of heeft iedereen dit. Waarom is dit en gaat het binnenkort nog veranderen?

(ps, ik gebruik firefox)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Nu denk je, ik heb alle ip adressen van plaatsen waar ik kom opgeslagen dus werkt het... Niet dus.
Uhm, zo werkt het niet ;) Wij slaan niet al jouw IP-adressen op ofzo, wat het 'locken op IP' doet is je sessie locken op het IP wat je op dat moment hebt. Als je dan ergens anders heengaat en een andere IP krijgt dan zal je sessie inderdaad niet meer geaccepteerd worden en dus wordt je effectief weer uitgelogd.

Intentionally left blank

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 16:55
Ja, maar waarom werkte het voorheen dan wel en is die functie er nu niet meer?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Opperhoof schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:18:
Ja, maar waarom werkte het voorheen dan wel en is die functie er nu niet meer?
Er is op dat punt niets gewijzigd hoor :?
Wellicht dat je voorheen je sessie niet op IP lockede maar nu wel?

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je dus met je laptop heen en weer reist tussen verschillende plekken is het wellicht een idee om je sessie gewoon niet meer op IP te locken; dat is iets minder veilig; maar wel een stukje makkelijker :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me duidelijk verder.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.