Toon posts:

[Google] pagina voor statistieken omtrent zoektermen

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien niet helemaal op zijn plaats in dit gedeelte van het forum, gaat tenminste niet over IP's of hosting, maar ik wist ook niet waar het dan beter in zou passen:)

Mijn vraag is simpel. Een tijdje geleden had ik ergens van een forum een link naar een pagina met een service van Google waar je van zoektermen statistieken kon bekijken. Ik kan me nog herinneren dat ik destijds voor de gein 'sex' had ingevoerd en dat ik statistieken kreeg die betrekking hadden op het gebruik van deze zoekterm per regio (in mijn geval land). Was wel grappig om te zien dat er het meeste op de term 'sex' gezocht werd in landen als pakistan Iran India enz.

Maar goed wat ik graag wil weten is welke service dit nou precies was van Google en waar ik die kan vinden, want ik krijg het niet voor elkaar om hem weer te vinden (ook niet via Google, ironisch eigenlijk haha).

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31

BBrunekreeft

Dus...

Ik denk dat je Google Trends bedoelt

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad precies wat ik bedoelde ;)

jammer dat je niet nog naar specifiekere details kan kijken naar de aantallen waarop per keyword gezocht wordt en veel combinaties van keywords krijg je helemaal niks van te zien. Maar daar zullen vast ook weer hele goede redenen voor Google voor te bedenken zijn :P