Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SPV C500] Beginknop doet het niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een SPV C500, maar nu doet m'n begin knop het niet goed meer (doet het wel vaker niet goed, maar nu helemaal niet meer) Als ik hem indruk gebeurt er niks, pas als ik iets hards pak en daarmee flink diep indruk dan reageert ie pas. (het is de knop die linksboven in zit van de joystick) die ernaast zit werkt wel goed, ik heb hem al helemaal open gehad. schoongemaakt etc, maar hij blijft niet goed werken. De knoppen drukken op een soort plastic met kleine 'blaasjes' oid. je kent het vast wel, en die worden dan ingedrukt. alleen het werkt niet zo goed meer dus. Wat kan ik hier aan doen? Dat plastic vervangne? maar dat zit met een FFC aan een printplaat vast die ik er geloof ik niet zo 1,2,3 uit krijg. Hebben meer mensen hier last van? ik vind het knap irritant want ik kan niks beginnen zo, Of is er iemand die hem wil ruilen tegen een goeie spv?? :+

Mvg

bladzijde

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:40
Dat probleem heb ik ook met diverse toetsen, oa de 8-toets, de 'Begin'-toets. Een remedie weet ik niet, behalve een nieuwe foon :)

heb je al gekeken in het topic gewijd aan de SPV??? Daar staan wellicht nog tips en truuks om eea te kunnen verhelpen...

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het ineens weer, heel vaag misschien dus een software fout, want nu werkt ie weer super, hoef maar zacht op te tikken en hij herkent de opdracht al.. heel vreemd.

dit topic kan op slot