True Crime Streets of LA wil niet spelen

Pagina: 1
Acties:

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12 08:35
Ik had True Crime LA gekocht om de honger naar GTA IV eventjes te stillen.Dus ik True Crime instaleren,dat ging allemaal prima.

Dan probeer ik het spel op te starten,krijg ik dat schermpje in beeld van true crime.Die verdwijnt dan weer na een paar seconden en dan krijg ik zo'n rapport verzenden foutmelding.

Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt.

Systeem eigenschappen PC:

256 MB Ram
32 MB direct X 9.0 c( draait probleemloos GTA SA en NFSU 2)
1,4 Ghz

Ik weet echt niet wat er nou niet goed gaat.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Misschien handig om het logje hier eens te posten...

256mb ram, 32mb videokaart en nfsu2 en gtasa draait gewoon goed ? Kan het eigenlijk niet geloven mja.. .post die log eens

Blij Met Wilco

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:04:
Misschien handig om het logje hier eens te posten...

256mb ram, 32mb videokaart en nfsu2 en gtasa draait gewoon goed ? Kan het eigenlijk niet geloven mja.. .post die log eens
dat zelfde gevoel heb ik ook, want bij mij begon NFS direkt te mekkeren dat ik en te weinig geheugen had en me videokaart niet optimaal was (dus moest ik die maar weer op me dual xeon neerplanten toen)

en in het log staat volgens mij wel waarop hij fout gaat (misschien al door een corrupte install)

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz het spel zou het inderdaad wel moeten doen...
System: PIII 800MHz or equivalent or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space: 3100 MB
Maar dat die andere spellen vlekke loos draaien kan ik echt niet geloven, misschien word het eens tijd om je pc iets te upgraden, meer ram/betere videokaart ( doet al vele wonderen )

Blij Met Wilco

• DJ Vincento
Het freemde is dat er een foutmelding komt,dus dat zou dan ook gebeuren als ik 256 MB videokaart had. En mijn computer voldoet in ieder geval aan de minium systeemeisen dus het spel zou moeten draaien,ook al zou hij schokken.

En GTA SA Draait bij mij echt goed,sterker nog:Ik heb de graphics detail op very high staan en de draw distance staat ook helemaal voluit.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Op die specs is_dat_niet_mogelijk. (met die ram kan je Windows XP al amper lekker draaien, die proc is ook niet alles (afgaande op de Ghz (god forbit me)) en een 32mb Vidkaart stamt bijna nog uit het stenen tijdperk met de GeForce 4 TI series.
Als het wel zo is, wil ik wel eens screens zien met een fps counter erin. (gezien ik met mijn specs dat al niet heel erg denderend draai @ full op 1280x1024 en FSAA en AF aan :P (of uit) )

Verder is het makkelijker om de exacte specs te tonen, niet 32mb vidkaart enz. (dus namen, types enz, zo kan het van alles zijn.)

Heb je verder:

• Support forum gechecked van TC ?
• Foutmelding door Google/GoT gegooid ? (je kan bij de foutmelding op een blauwe link drukken voor more information.
• Reinstall ?

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 21-11-2006 13:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• DJ Vincento
Notna schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:07:
Op die specs is_dat_niet_mogelijk. (met die ram kan je Windows XP al amper lekker draaien, die proc is ook niet alles (afgaande op de Ghz (god forbit me)) en een 32mb Vidkaart stamt bijna nog uit het stenen tijdperk met de GeForce 4 TI series.
Als het wel zo is, wil ik wel eens screens zien met een fps counter erin. (gezien ik met mijn specs dat al niet heel erg denderend draai @ full op 1280x1024 en FSAA en AF aan :P (of uit) )

Verder is het makkelijker om de exacte specs te tonen, niet 32mb vidkaart enz. (dus namen, types enz, zo kan het van alles zijn.)

Heb je verder:

• Support forum gechecked van TC ?
• Foutmelding door Google/GoT gegooid ? (je kan bij de foutmelding op een blauwe link drukken voor more information.
• Reinstall ?
Ik heb het spel meerdere keren ginstaleerd,ik heb geprobeerd het spel te starten met alle 4 schijfjes.
En hoe kan ik aan zo'n fps teller komen,ik heb wel een screenshot prog waar dat misschien meekan.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

DJ Vincento schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:15:
[...]

Ik heb het spel meerdere keren ginstaleerd,ik heb geprobeerd het spel te starten met alle 4 schijfjes.
En hoe kan ik aan zo'n fps teller komen,ik heb wel een screenshot prog waar dat misschien meekan.
FRAPS, maar dat is verder geheel offtopic voor dit geheel :P

Je hebt gewoon kans dat dit spel je specs niet wil slikken. Het is dan ook een erg brak spel kwa opbouw en graphics. Niet te vergelijken met GTA. Trust me, been there, done that.......

• DJ Vincento
Screenshot + fps volgd later,maar eerst ff de precieze systeemspecs:

HP Pavillion Windows XP serv.pack 2
AMD Athlon 1,4 Ghz
256 MB RAM en 40 Gb Harddisc
Direct X 9.0 c

Videokaart: NVidea GeForce 2 mx 100/200

Ik krijg dus een foutmelding,lijkt mij niet echt iets wat met de systeemspecs te maken heeft.

(Hoe voeg je een screenshot van je eigen schijf toe eigenlijk?)

[ Voor 9% gewijzigd door DJ Vincento op 21-11-2006 20:36 ]

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

DJ Vincento schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:31:
Screenshot + fps volgd later,maar eerst ff de precieze systeemspecs:

HP Pavillion Windows XP serv.pack 2
AMD Athlon 1,4 Ghz
256 MB RAM en 40 Gb Harddisc
Direct X 9.0 c

Videokaart: NVidea GeForce 2 mx 100/200

Ik krijg dus een foutmelding,lijkt mij niet echt iets wat met de systeemspecs te maken heeft.

(Hoe voeg je een screenshot van je eigen schijf toe eigenlijk?)
:X :X

En daarmee draai jij het op full specs? Get real..... (daarnaast kan je eigen plaatjes toevoegen door die te plaatsen op een online image site als imageshack enz. en dan te plaatsen tussen een [img] tag code. Meer daarover in de FAQ van Tweakers.)

Anyhoe, ik vrees toch echt dat het je vidkaart is. Deze is echt te low spec voor dit soort games. Zelfs als je het al draaiende zou krijgen is het geen spelen met die vidkaart. True crime is een groot open game die veel ram nodig heeft. Je PC heeft niet genoeg ram en/of grafische power voor deze game(s)

Je zult dus wel moeten denken aan een upgrade. Uiteraard kan het ook een software fout zijn, maar wederom: Schrijf ff op wat die foutmelding aangeeft, dan kunnen ook wij je verder helpen....

Reken wel: foutmeldingen komen niet alleen van softwarematige fouten. Het kunnen hardware conflicten zijn, niet aan de eisen voldoende hardware enz. Dus de zin:
Het freemde is dat er een foutmelding komt,dus dat zou dan ook gebeuren als ik 256 MB videokaart had. En mijn computer voldoet in ieder geval aan de minium systeemeisen dus het spel zou moeten draaien,ook al zou hij schokken.
Gaat niet echt op ;)

Suc6!

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 21-11-2006 22:52 ]

Pagina: 1