ICT Kijkshop

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik kwam het tegen, ik denk ik deel het even met jullie.http://www.kijkshop-ict.nl/
Ze hebben wel veel producten (over leveringstijden, prijzen e.d kan ik niets zeggen).
Ik vind het op zich wel een goede vooruitgang. Nu nog wachten op de hema e.d.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie niet helemaal de 'vooruitgang' hierin. 80% van de Pricewatch komt al van puur webshops, waar kijkshop gewoon in meegaat met een ICT-gerichte webshop. Daarbij zijn de prijzen nou ook weer niet echt 'de scherpste' te noemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Een lage prijs hoeft niet altijd het doel van een webshop te zijn. Zoms is het ook handig te ze uberhaupt de spullen hebben, en dat je niet hoeft te wachten totdat het over een week pas bij hun is.
Of ben ik de enige die zo ongeduldig is?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Staat al een tijdje op tweakers.net in de shoplist. Niks nieuws dus, maar toch bedankt voor de moeite.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

mjah, spam?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.