Toon posts:

Draadloze netwerkkaart Intel Pro 3945 ABG probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem met bovenstaande kaart. Deze zit in een compaq notebook type C300EA. Verbinding maken met mijn router is geen probleem. Het internet kom ik op, echter bepaalde sites zoals bijv livescore.com en pokersoftware van Unibet kan ik met deze kaart niet bereiken. Ik heb een sitecom WL114 router. Wanneer ik een draadloze verbinding tot stand breng met een sitecom usb dongle type WL113 dan zijn deze sites wel bereikbaar. Via mijn vaste netwerkkaart zijn deze ook bereikbaar. Ik heb zelf de volgende acties ondernomen:

- update softwaredrivers netwerkkaart via site fabrikant
- Norton trial version (was bij aanschaf voorgeinstalleerd) verwijderd via menu software
- firewall uitgezet
- encryptie uitgeschakeld
- verbinding gemaakt op het netwerk van mijn schoonouders (hebben hetzelfde type router), hier geen probleem met bereiken van bovengenoemde sites.

Weet iemand hier wat het probleem kan zijn? Zou het helpen om mijn router helemaal te resetten en opnieuw te configureren?

Alvast bedankt voor de eventuele suggesties.

Grt,

Michiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT FenTheman.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Lees eerst FAQ - Netwerken eens rustig door, daar staan al wat aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je je vraag kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.