Na een hoop ellende en try-outs waag ik uiteindelijk hier mm'n kans...
Ik heb 2 (werkende) flashmovies. Uit de eerste export ik een url en geef ik die via PHP mee als javascript popup.
De popup page bevat een fullscreen flash-videoplayer waar ik vervolgens de url als variabele meegeef.
Die 2de flashmovie laadt dus dezelfde film en speelt die af.
Soort syteem als op YouTube en dergelijke.
Nu in firefox doetie het perfect, maar in IE krijg ik een javascript-runtime error op lijn 0.
De debugger geeft weer dat er een "ongeldig argument" gebruikt werd.
Na het internet af geschuimt te hebben naar oplossingen kreeg ik overal het eenvoudige antwoord:
"zou moeten werken"
Van IE kan ik dus geen broncode checken, omdat die popup dus nooit verschijnt wegens error.
Hier is de gegenereerde javascript (firefox):
PHP-broncode gaat als volgt:
Iemand een idee waarom IE hier (ook al) over struikelt en FF niet?
Ik heb 2 (werkende) flashmovies. Uit de eerste export ik een url en geef ik die via PHP mee als javascript popup.
De popup page bevat een fullscreen flash-videoplayer waar ik vervolgens de url als variabele meegeef.
Die 2de flashmovie laadt dus dezelfde film en speelt die af.
Soort syteem als op YouTube en dergelijke.
Nu in firefox doetie het perfect, maar in IE krijg ik een javascript-runtime error op lijn 0.
De debugger geeft weer dat er een "ongeldig argument" gebruikt werd.
Na het internet af geschuimt te hebben naar oplossingen kreeg ik overal het eenvoudige antwoord:
"zou moeten werken"
Van IE kan ik dus geen broncode checken, omdat die popup dus nooit verschijnt wegens error.
Hier is de gegenereerde javascript (firefox):
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script type="text/javascript">
var so = new SWFObject("/version3/assets/gfx/flash/videoplayer_popup.swf", "main", "100%", "100%", "7");
so.addParam("quality","high");
so.addParam("wmode","transparent");
so.addVariable("url","http://www.gunk.be/sitev2/assets/gunktv/FLV/Advertenties/Gamefact_GTAVCS.flv");
so.write("movie");
</script> |
PHP-broncode gaat als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script type="text/javascript">
var so = new SWFObject("/version3/assets/gfx/flash/videoplayer_popup.swf", "main", "100%", "100%", "7");
so.addParam("quality","high");
so.addParam("wmode","transparent");
so.addVariable("url","<?=$_GET[url]?>");
so.write("movie");
</script> |
Iemand een idee waarom IE hier (ook al) over struikelt en FF niet?