Ik heb nu al een week last van crashes. Maar ook dat ik niet eens door de bios heen kom en soms dat ie na de post gewoon een BSOD laat zien. Of als ik Windows XP opstart, of soms na een bepaalde tijd.
In ieder geval, er is iets goed mis met me pc.
Ik heb laatst me C schijf geformateerd, maar omdat die vorige windows install ook steeds vast liep liep de installatie van XP ook vaak vast. Dat ging zo een beetje,
- Ik boot de pc.
- Ik boot van XP CD.
- CD zoekt programma's, drivers etc bij elkaar.
- "Op welke schijf/partite wilt u XP installeren?"
- "Windows install zoekt naar vorige XP installaties"
- "BSOD".
Maar uiteindelijk is het gelukt dat schijf te formatten en XP te installen, ik had goede hoop dat het nu wel klaar zou zijn, maar een kwartier geleden vanuit het niets was er weer een BSOD.
Ik ben bang dat het aan me hardware ligt en waarschijnlijk aan het geheugen. Alle temps zijn goed, 35 voor de schijven, 35 cpu, 45 voor de gpu (het is hier warm), dus daar ligt het ook niet aan. Drivers ook niet want volgens hardware beheer werken alle onderdelen goed.
Maar in ieder geval, heeft iemand soortgelijke ervaringen en misschien tips over wat ik nou het beste kan doen. Ik kan wel weer XP installen maar of het daar nou beter van wordt..
In ieder geval, er is iets goed mis met me pc.
Ik heb laatst me C schijf geformateerd, maar omdat die vorige windows install ook steeds vast liep liep de installatie van XP ook vaak vast. Dat ging zo een beetje,
- Ik boot de pc.
- Ik boot van XP CD.
- CD zoekt programma's, drivers etc bij elkaar.
- "Op welke schijf/partite wilt u XP installeren?"
- "Windows install zoekt naar vorige XP installaties"
- "BSOD".
Maar uiteindelijk is het gelukt dat schijf te formatten en XP te installen, ik had goede hoop dat het nu wel klaar zou zijn, maar een kwartier geleden vanuit het niets was er weer een BSOD.
Ik ben bang dat het aan me hardware ligt en waarschijnlijk aan het geheugen. Alle temps zijn goed, 35 voor de schijven, 35 cpu, 45 voor de gpu (het is hier warm), dus daar ligt het ook niet aan. Drivers ook niet want volgens hardware beheer werken alle onderdelen goed.
Maar in ieder geval, heeft iemand soortgelijke ervaringen en misschien tips over wat ik nou het beste kan doen. Ik kan wel weer XP installen maar of het daar nou beter van wordt..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps