hoi allemaal,
k heb nu sinds 5 dagen een nieuwe pc.
Maar heb al vanaf begin last van een super trage dvd drive.
als ik een spel instaleer duurt het wel een uur tot 1,5 uur.
hij begint te laden(op snelheid te komen) en dan is hij weer stil en dan 30 seconden later begint hij weer sneller te draaien en dan stopt hij weer en zo steeds door. als ik 2gb van dvd naar hd wil kopieren duurt ook 35 minuten
dus ik was weer naar de dealer geweest met de pc en hij heeft er een nieuwe dvd drive ingezet mar die heeft precies hetzelfde probleem.
dus heb ik gister avond thuis nog een dvd uit mijn oude pc gehaald(die al 3 jaar lang alle dvd's zonder problemen afspeelde op mijn oude pc).
en die heb ik in mijn nieuwe pc gezet maar ook weer precies hetzelfde probleem.
ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben of ooit iets overgehoord hebben.
Mijn pc:
Processor: E6600
Moederbord: Msi (type weet ik zo niet) maar is socket 775 ddr2 Sli Sata2
Geheugen: 2GB ddr2 533mhz
Videokaart: Msi 7900gto(niet dat het wat te maken heeft met dvd drive:P
De merken van de dvd drives zijn: LG , Philips en de derde weet ik nu niet want ik ben aan werk. dan moet ik die later op de middag even opzoeken.
Orginele Msi Ide kabels master en slave.
Maar lijkt me toch sterk dat 3 verschillende dvd spelers hetzelfde probleem hebben.
Dan moet het al aan de pc zelf liggen maar hij draait altijd perfect alleen als ik een dvd er in stop.
Begint de cpu last van de eerste core op 100% te draaien en word de pc stukken trager. Muis begitn afentoe beetje te stotteren door het hoge cpu gebruik.
Muis is trouwens een Razer Copperhead.
Kan het niet aan de ide kabels liggen of de software drivers voor ide?
Heel erg bedankt allemaal.
k heb nu sinds 5 dagen een nieuwe pc.
Maar heb al vanaf begin last van een super trage dvd drive.
als ik een spel instaleer duurt het wel een uur tot 1,5 uur.
hij begint te laden(op snelheid te komen) en dan is hij weer stil en dan 30 seconden later begint hij weer sneller te draaien en dan stopt hij weer en zo steeds door. als ik 2gb van dvd naar hd wil kopieren duurt ook 35 minuten
dus ik was weer naar de dealer geweest met de pc en hij heeft er een nieuwe dvd drive ingezet mar die heeft precies hetzelfde probleem.
dus heb ik gister avond thuis nog een dvd uit mijn oude pc gehaald(die al 3 jaar lang alle dvd's zonder problemen afspeelde op mijn oude pc).
en die heb ik in mijn nieuwe pc gezet maar ook weer precies hetzelfde probleem.
ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben of ooit iets overgehoord hebben.
Mijn pc:
Processor: E6600
Moederbord: Msi (type weet ik zo niet) maar is socket 775 ddr2 Sli Sata2
Geheugen: 2GB ddr2 533mhz
Videokaart: Msi 7900gto(niet dat het wat te maken heeft met dvd drive:P
De merken van de dvd drives zijn: LG , Philips en de derde weet ik nu niet want ik ben aan werk. dan moet ik die later op de middag even opzoeken.
Orginele Msi Ide kabels master en slave.
Maar lijkt me toch sterk dat 3 verschillende dvd spelers hetzelfde probleem hebben.
Dan moet het al aan de pc zelf liggen maar hij draait altijd perfect alleen als ik een dvd er in stop.
Begint de cpu last van de eerste core op 100% te draaien en word de pc stukken trager. Muis begitn afentoe beetje te stotteren door het hoge cpu gebruik.
Muis is trouwens een Razer Copperhead.
Kan het niet aan de ide kabels liggen of de software drivers voor ide?
Heel erg bedankt allemaal.