Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

PCStar.nl, nog geen shopsurveys, wel betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 23:00
Hallo allemaal,

Ik ben van plan een product te kopen bij http://www.pcstar.nl, maar ik vind het een beetje raar dat er nog helemaal geen shopsurveys zijn:
http://tweakers.net/shopsurvey/4331

De site is ook erg traag en de site ziet er niet echt gelikt uit dus ik weet niet of ik het wel kan vertrouwen.....

Toen ik dit zag vond het ik het helemaal raar:
vermoeden dat shop zichzelf beoordeelt

Daarom vroeg ik me af of iemand ooit weleens wat gekocht heeft op die site en hoe dat is gegaan (1 iemand is genoeg dan weet ik in ieder geval zeker dat het allemaal geen kwaad kan. :)

Met vriendelijke groet,

bartosiej

P.S. Als alles goed is gegaan dan zal ik cker een shopsurvey schrijven ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bartosiej op 20-11-2006 23:55 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Hoe kom je erbij dat wij zouden weten of een shop betrouwbaar is, als er geen shopsurveys zijn :?

Ervaringen worden gedeeld in de Shop Survey, niet in dit forum. Ik zou je dan ook aanraden om het zelf even te onderzoeken. Kijk even rond op internet of je negatieve ervaringen vindt. Bel eventueel even vooraf met de shop en bestel desnoods tegen rembours voor hogere zekerheid. En zoals je zelf al zegt: vul achteraf een shopsurvey in als je er besteld hebt.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

niets geen trage site (is hier razendsnel). Lelijk is de site ook niet.
Ziet er allemaal netjes uit.

zoals je op de site kan lezen zijn ze nog een jong bedrijf... dus dat zal de reden van de niet bestaande shopsurveys zijn (kort geopend.. nog geen aankopen door tweakers).

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

job schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:07:
niets geen trage site (is hier razendsnel). Lelijk is de site ook niet.
Ziet er allemaal netjes uit.
Niet lelijk? Man, er staan toch niet 20 bewegende gifjes op en het is zo saai, zakelijk bijna... dat kan toch niet voor een serieus bedrijf.

:+

Even serieus: Een bedrijf met alleen een 06 nummer als contact vind ik niet echt vertrouwen uitstralen... als ze even geen zin hebben in gezeur schakelen ze de GSM gewoon uit. Ik weet niet... als je onder rembours kan bestellen zou ik dat doen.

Twitter

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Dennahz schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:14:
[...]

Niet lelijk? Man, er staan toch niet 20 bewegende gifjes op en het is zo saai, zakelijk bijna... dat kan toch niet voor een serieus bedrijf.
zakelijk..... pas toch juist wel bij een serieus bedrijf :?
Even serieus: Een bedrijf met alleen een 06 nummer als contact vind ik niet echt vertrouwen uitstralen... als ze even geen zin hebben in gezeur schakelen ze de GSM gewoon uit. Ik weet niet... als je onder rembours kan bestellen zou ik dat doen.
Een vaste telefoon kun je toch ook uitzetten / stekker er uit?

Verder staat alle bedrijfsinfo op http://www.pcstar.nl/onsbedrijf.html. Hier kun je wel eea mee natuurlijk

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 13:56

rg-mohwa

Phoe Hé

Check eerst even bij KVK het nummer stond op de site. Bestel wat en laat dat onder rembours verzenden. (misschien eerst iets klein bestellen, Kost in totaal wel meer ivm verzendkosten enzo) maar dan ben je er zeker van dat je niet voor teveel word opgelicht. Klaar met bestellen . Vul dan ff de productsurvey in :9

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

Dennahz schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:14:
[...]

Dan weet ik niet of ik de zelfde site voor m'n neus heb :?
Ik zie hier niets bewegen, op een scrollende tekst onderaan na.

Wat ik dan wel weer apart vind is het kassa gedeelte van de site (pop-up (met een pop-up)).

[ Voor 11% gewijzigd door job op 21-11-2006 08:31 ]

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

ligt het nou aan mij of vind ik de prijzen wel heel erg goedkoop ?
ik vind onder de contact details ook alleen een mobiel nummer...

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

PC Star is ondanks dat het bedrijf al langer in de Pricewatch staat een nieuw bedrijf. Het oude bedrijf PC Star is begin dit jaar opgeheven en van de Frontpage verwijderd. Enkele weken geleden is een nieuwe eigenaar begonnen met een nieuwe shop PC Star. Deze heeft geen relatie met de oude shop dus hebben we alle Shop Surveys mbt tot de oude PC Star verwijderd.

Echter aangezien dit topic niet over Buyerzone gaat, sluit ik het topic. Hierboven staan een aantal goede adviezen mbt de aankoop van producten bij een nieuwe shop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.