Ik zit sinds kort in een studentenkamer waar ik twee FTP aansluitingen in de muur heb. Deze komen uit in de meterkast, waar mijn ADSL modem en mijn router staan. Ik heb gemerkt dat er wat storing is met de verbinding, terwijl ik bij FTP kabel verwacht dat het juist geen last heeft van interferentie door de 'shielding'. Een vriend wist mij te vertellen dat er mogelijk iets aan de aan hand is met aarde.
Ik heb gespeurd op het internet, maar ik kan er voor mijn situatie weinig over vinden. Ik heb wel iets gevonden over een patch kabel, speciale stekkers en 'looping' maar ik weet niet of ik dat moet gebruiken. Kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen?
Siuatie:
Er komt ADSL binnen van KPN via een ethernet Modem. Deze is doorverbonden naar een router, die het signaal doorstuurt naar 2 FTP kabels die uitkomen in mijn muur.
Ik heb gespeurd op het internet, maar ik kan er voor mijn situatie weinig over vinden. Ik heb wel iets gevonden over een patch kabel, speciale stekkers en 'looping' maar ik weet niet of ik dat moet gebruiken. Kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen?
Siuatie:
Er komt ADSL binnen van KPN via een ethernet Modem. Deze is doorverbonden naar een router, die het signaal doorstuurt naar 2 FTP kabels die uitkomen in mijn muur.