Toon posts:

dringend hulp gevraagt liefst nog binne de 2 dagen

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sata die ik op usb kan aansluiten want ik kan die sata hardeschijf niet in de pc steken omdat het een ata is die er in kan
nu heb ik zo iets dat het mogelijk maakt sata op usb aan te sluiten enzo aan de pc te verbinden
mijn pc kent de hardware maar hij kan de hardeschijf niet lezen en ik snap niet wrm
ik zou die hardeschijf (sata) moeten kopieren maar ik krijg hem niet geopend help mij aub binne de 2 dagen want die sata hardeschijf is van mijn pc die kapot is en die garantie vervalt binne 2 dagen
thenx (mickey.mouse@disney.com)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 21-11-2006 08:01 . Reden: mailadres weg ]

Verwijderd

Ik snap er niks van. Je hebt een SATA -> USB externe behuizing maar je PC herkent hem niet? Heb je al in disk manager gekeken (ofwel "schijfbeheer") ?

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:48
Je moet die schijf natuurlijk wel formatteren ofzo..

Als dat al gebeurd is, gewoon opsturen!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• MrNOnamE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 14:20
Zitten alle kabels goed ? Stroom kabel naar de usb schijf en de usb kabel naar de pc.

Staat de usb schijf ook aan ? Mocht je dit niet zeker weten dan kan je na een half uur voelen of de schijf iets warm word. Ook zal je merken dat de schijf geluid maakt zodra deze echt aanstaat.

Verder lees deze guide is door : http://www.graficall.nl/help~help~exthddinstall.aspx

☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:21:
Hier stond een onbegrijpelijk verhaal.
1. Omschrijf je probleem eens duidelijk want hier is geen touw aan vast te knopen.

2. Schrijf in normaal Nederlands. Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt. Een interpunctie in de vorm van een alinea maakt het leesbaarder.

3. Vergeet het bedanken en het vermelden van een emailadres, daar doen we hier niet.

4. Zorg voor een duidelkijke topictitel. Achteraf wijzigen kun je niet en daarom moet je dit aan de moderartor vragen met een TR (topicreport).

5. Haast/spoed/hulp/help zijn woorden die negatief werken. GoT is géén helpdesk.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 20-11-2006 22:37 ]

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Guardian Angel haalt me de woorden uit de mond. Dit soort mentialiteit en instelling wordt hier inderdaad niet op prijs gesteld. Neem nog eens rustig de [faq]Registratievoorwaarden[/] door voor een uitleg over de werking van GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.