Er zit me iets dwars omdat ik het niet snap, dus ik hoop dat jullie me wat opheldering kunnen geven.
Kan hier geen duidelijke info over vinden.
Ik snap niet hoe de style properties van server controls geparsed worden.
Stel je hebt deze asp.net code:
De style properties worden correct vertaald naar de mogelijkheden van de browser.
In IE 6.0 wordt het bijvoorbeeld:
Maar in FF 2.0 wordt dat:
Nu vraag ik me af wat er precies op de achtergrond gebeurt. Normaal spuugt .Net de html naar de browser toe. Maar nu moet er eerst gekeken worden naar wat de browser ondersteunt, en vervolgens wordt de code pas gegenereerd. Hoe wordt de css ondersteuning gechecked, en hoe verloopt die communicatie precies? Zit dat allemaal in .js files of zo? En waar staat die hardcoded mapping die er de juiste css property van maakt?
Kan hier geen duidelijke info over vinden.
Ik snap niet hoe de style properties van server controls geparsed worden.
Stel je hebt deze asp.net code:
C#:
1
| <asp:Label ID="Label1" runat="server" Text="Label" Font-Bold="true"/> |
De style properties worden correct vertaald naar de mogelijkheden van de browser.
In IE 6.0 wordt het bijvoorbeeld:
HTML:
1
| <span id="Label1" style="font-weight:bold;">Label</span> |
Maar in FF 2.0 wordt dat:
HTML:
1
| <span id="Label1"><b>Label</b></span> |
Nu vraag ik me af wat er precies op de achtergrond gebeurt. Normaal spuugt .Net de html naar de browser toe. Maar nu moet er eerst gekeken worden naar wat de browser ondersteunt, en vervolgens wordt de code pas gegenereerd. Hoe wordt de css ondersteuning gechecked, en hoe verloopt die communicatie precies? Zit dat allemaal in .js files of zo? En waar staat die hardcoded mapping die er de juiste css property van maakt?