[advies] HP Pavilion DV 9064ea: Vandenborre, Krefel, ...

Pagina: 1
Acties:

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Eerst was ik van plan om een Fujitsu-Siemens Xi 1526 met een Core 2 Duo T7200 te bestellen, maar na het lezen van de problemen omtrent deze laptop (forum.hardware.fr) en na het bezoek aan een Vandenborre winkel, hoorde ik van deze nieuwe Pavilion die ook een T7200 en betere specificaties :9~ heb ik besloten deze laptop aan te kopen. De forumberichten op eerderdervernoemde franse hardware website waren tevens bijzonder lovend.

Specificaties:

- Intel Core 2 Duo Processor T7200
- 2 GHz , Level 2 cache 4 MB, 667-MHz bussnelheid
- Intel® PRO/Wireless 3945 802.11a/b/g geïntegreerd draadloos LAN
- Legitieme Windows XP Media Center Edition 2005 met Update Rollup 2
- Windows Vista-compatibele pc*Klaar voor Windows Vista Premium
- Klaar voor Windows Vista Premium
- 2048 MB DDR2 667Mhz RAM geheugen (Ondersteunt tot 2 GB DDR-geheugen), (2 x 1024 MB)
- 240 GB (2 x 120 GB) SATA vaste schijf 5400-rpm
- Lightscribe Super Multi dvd-writer (±r, ±rw) met ondersteuning voor dubbellaags
- Geheugenkaartlezer 5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten
- High speed 56K modem
- 10/100 LAN Ethernet netwerkinterface geïntegreerd
- Bluetooth® draadloos netwerk
- 1 VGA-poort; 1 HDMI-poort; 4 USB 2.0 poorten; 1 IEEE-1394; 1 RJ-11 modemconnector; 1 RJ-45 Ethernet-connector; S-video tv-uitgang; Infraroodpoort voor afstandsbediening (afstandsbediening optioneel); 2 hoofdtelefoonuitgangen met SPDIF digitale audio, 1 microfooningang; Kabel voor dockingconnector
- Video-opname interface
- Firewire interface
- Uitbreidingsslots
Eén ExpressCard/54 slot (ondersteunt ook ExpressCard/34)
Schermformaat
17-inch WXGA+ high-definition BrightView breedbeeldscherm
Weergaveresolutie
1440 x 900
- NVIDIA GeForce Go 7600 met 256 MB DDR2 apart videogeheugen
- Bedieningspaneel
HP QuickPlay mediaspeler-software speciale menu-opties, muziek- en dvd-knoppen
Webcam
HP Pavilion webcam met geïntegreerde microfoon
Handheld afstandsbediening
HP Mobile Remote Control
- 3D Sound Blaster Pro compatibel 16-bits geluid geïntegreerd
- Altec Lansing® luidsprekers
- Standaard toetsenbord (met apart numeriek toetsenblok)
- Touchpad met aan/uitknop en aparte verticale en horizontale scroll op/neer zone, volume- en dempknop, 1 sneltoets
- Type voedingsmodule
90-W netadapter

Afbeeldingslocatie: http://pics.rbc.ru/img/cnews/2006/07/13/dv9000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photohall.be/product/a86872.jpg

Nu: Alle grote elektronicawinkels (Vandenborre, Krefel, Photohall, Fnac, ...) bieden deze laptop voor € 1699 aan. Nu vroeg ik me af, welke winkel de beste dienst na verkoop biedt? Ik veronderstal dat als Vandenborre 2 jaar garantie biedt (welke garantie?) dit ook het geval zal zijn voor andere grote ketens? :/

Kan iemand me één van deze winkels aanbevelen? Vandenborre en Krefel zien er me even verzorgd uit, maar mss zijn er 'verborgen gebreken' die ik nog niet heb ontdekt.. :?

Ivm de Windows VISTA coupons:
Op de belgische website van HP las ik dat wanneer je een laptop/pc koopt tussen 26/10/2006 en 31/03/2007 je een coupon ("express upgrade") ontvangt, waarmee tegen een gereduceerd tarief Windows Vista kan aankopen in ruil voor je aankoopbewijs en een bepaald serienummer onderaan je laptop. Ik meen ergens op dit forum hier meer informatie over te hebben gelezen.. Moet je hier specifiek achter vragen in de winkel of ...?

Alle advies is welkom!

mvg,

CarLL