Rippen Tactical Ops

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
Hoi,

Met een paar man hebben we het spel Tactical Ops gekocht en het is een leuk spel voor lagere systeemeisen :).

Nu zijn we van plan om dit spel ook op school te gaan spelen, maar het is zo'n 600 MB.
Nu heb ik het idee dat het mogelijk kan zijn om het spel te rippen(voor eigen gebruik uiteraard) en het zo een stuk kleiner te maken zodat we het op een usb stick krijgen.

Is er iemand die meer over dit soort dingen weet?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

1. rippen lijkt me niet gewenst hier
2. schoolcomputers zijn er niet voor om te gamen, maar om te (tekstver)werken.

ben bang dat we je hier niet kunnen helpen ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-10 21:41
Goed... Tactical Ops is dus gratis :) (behalve AoT ofzo) (verwarring met rippen <=> warez)

Ja, je kan en gaan zippen. Of je haalt wat maps weg.. en eventueel de daarbij behorende textures. Welke dit zijn kan je zelf gaan uitzoeken met de editor ofzo. Of pak 2 USB-Keys. Je hoeft het niet te installeren zover ik weet, dus gewoon bestanden gaan copy/pasten.

Maar ik dacht dat je voor de UT2k4 ook de install van 2k4 nodig had, en zelfde voor de mod. Voor AoT geen id.

[ Voor 33% gewijzigd door DutX op 20-11-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:27
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:07:
niet?? :+

Ze draaien Unreal Tournament 2004 best nog wel goed hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tactical Ops was gratis tot een paar versies voor de huidige versie. En dan nog hangt het er vanaf hoe je gratis bedoelt: het is namelijk begonnen als een mod op een niet gratis spel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 13:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Een 1 GB memorystick kost maar 20 euro. Is dat niet een oplossing?

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Alvast bedankt voor de reacties :).
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:07:
1. rippen lijkt me niet gewenst hier

ben bang dat we je hier niet kunnen helpen ;)
1. Ik heb geen verkeerde intenties en aangezien ik het spel zelf heb aangekocht neem ik aan dat ik hierin toch wel uitleg in kan krijgen?
2. Je leeft waarschijnlijk nog in een ander tijdperk ;). De tijd dat schoolcomputers alleen voor tekstverwerking werden gebruikt is al lang voorbij
Def1ant schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:09:
Ja, je kan en gaan zippen. Of je haalt wat maps weg.. en eventueel de daarbij behorende textures. Welke dit zijn kan je zelf gaan uitzoeken met de editor ofzo. Of pak 2 USB-Keys. Je hoeft het niet te installeren zover ik weet, dus gewoon bestanden gaan copy/pasten.

Maar ik dacht dat je voor de UT2k4 ook de install van 2k4 nodig had, en zelfde voor de mod. Voor AoT geen id.
Het probleem is dat we maar 50mb ruimte hebben op onze accounts dus 2 usb sticks zal helaas niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 17:21
Kunnen jullie niet buiten het winu, powerfuse of whatever dat ze op jullie school draaien windows gewoon starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:08
wij hebben 15GB aan diskspace, maar wij zijn dan ook een IB klas
voor de rest kunnen wij dit ook doen, maar dan met gewone cd's (bij ons zit er tenminste een cd speler in de pc), maar als we dit doen, dan pakt onze leuke (sadistische) beheerder gwn onze account af ^^
ik denk dat dit in veel scholen zo is, het is gwn not done om dit te doen tijdens de lesuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Hmm, kan je het spel niet installeren op je USB stick? Die dingen kosten echt bijna niets meer, en zijn opzich niet zo heel langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of gewoon de install map op cdtje branden en vanaf daaruit gamen ? of hebben jullie geen cd-drives >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Lawrentium schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:24:
Hmm, kan je het spel niet installeren op je USB stick? Die dingen kosten echt bijna niets meer, en zijn opzich niet zo heel langzaam.
Tja ik heb een Usb stick van 512mb, Ik vind het overdreven om een extra usb stick aan te schaffen voor zoiets.
Tevens moeten mijn vrienden dit dan ook doen en die hebben hier ook niet zo'n oren naar; als het misschien ook lukt op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Je kan natuurlijk ook gewoon t Administrator wachtwoord (werken jullie met WinXp?) kraken met de LMhash, erg leuk om wat minder technische leraren uit te leggen dat de beveiliging van XP zo lek is als een zeef :P

Ik zie een torrentje van 346 MB , site heeft iets in de naam wat 007 en Ethan Hunt zijn :P

[ Voor 18% gewijzigd door Dutch_Razor op 20-11-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32

pistole

Frutter

Ccc schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:32:
[...]
Tevens moeten mijn vrienden dit dan ook doen en die hebben hier ook niet zo'n oren naar; als het misschien ook lukt op een andere manier.
Dat druist een beetje in tegen je topicstart:
Ccc schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:06:
(...)
Nu heb ik het idee dat het mogelijk kan zijn om het spel te rippen(voor eigen gebruik uiteraard) en het zo een stuk kleiner te maken zodat we het op een usb stick krijgen.
(...)
Wat wil je nu precies?
Ccc schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:19:
[...]

Het probleem is dat we maar 50mb ruimte hebben op onze accounts dus 2 usb sticks zal helaas niet werken.
Misschien kan je op ieder's account een "stukje" zetten, en vervolgens.... kijken of je dat 'virtueel' aan elkaar kan plakken?

[ Voor 22% gewijzigd door pistole op 20-11-2006 22:39 ]

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02
Basic Rippen is voornamelijk (gebaseerd op warez producten en dus niet op eigen ervaring):
  • Muziek weghalen
  • Filmpjes weghalen
  • Maps weghalen (niet zo'n fijne optie maar het kan)
  • Betere Compressie voor textures (dit wordt bij het uitpakken weer ongedaan gemaakt)
Maar grootste probleem is dat meeste spellen hun eigen file inpak systeem gebruiken, en om daar de orginele files uit te halen, moet je geluk hebben dat iemand al een tool gemaakt heeft of zelf goed kunnen programmeren en uitzoeken hoe hun inpak systeem in elkaar zit.

Heb je geen inpak file maar gewoon mp3 of misschien zelfs wav files in je directory hebt, dan simple leeg gooien (verwijderen kan errors op leveren, maar dat zul je moeten testen)
Voor Filmpjes geld het zelfde.
ps. betere een nieuwe lege muziek/video file (in dezelfde extentie als de orginele) aan maken, het kan zijn dat de header ook nog belangrijk is.

Compressie heeft weinig zin in deze setup want uiteindelijk moeten de files ook terug worden geconverteerd, en daar had je nu net niet de ruimte voor.

Maar om van 650mb naar 50mb te gaan, dan hoop dat ze veel niet gecomprimeerde films en muziek er in hebben zitten, anders wordt het echt lastig.

Die usb stick is toch 1 van de beter oplossingen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56
Sjaak_Afhaak zegt het eigenlijk meteen al: hier is GoT niet voor bedoelt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.