Ik heb in de container een 2 tal Interated Systems Inc. fractal compression videokaartje uit 1998
Item nummer 404-840-0310 = hka gevonden.
Nu zal je denken lekker belangrijk, oude meuk! Maar deze videokaartjes zit wel even vol chips en maar liefst 256 mb ram!! en heeft een sub 9, comp. videouitgang, s videouitgang en een soort apple uitgang. ook zit er een kleiner soort utp draadje op de kaart.
Weet iemand of deze ook onder Vista werkt en wat ik er mee kan doen?
(Het ander kaartje zit lost op een soort klein moederboadje(Nexcom) met veel flash geheugen zo te zien.
tevens heeft het een s-videouitgang en een 18.9 en een 5.5 volt ingang voor stroom nodig.zie foto:)
Op de videokaart zit ook een stickertje met "Realtime Video Over ATM"
Edit
Inmiddels met behulp van een vader van een vriend van mij stroom op het moederboard ding aangesloten met 2 lab. voedingen.
een verloopplug van sub d naar DVI en een los scherm op de video s ingang.
We zien een klein menu waar we div demo filmpjes kunnen zien.
Voor de volledigheid dit is de videokaart op het moederboardje in een soort kistje/boxje.
Item nummer 404-840-0310 = hka gevonden.
Nu zal je denken lekker belangrijk, oude meuk! Maar deze videokaartjes zit wel even vol chips en maar liefst 256 mb ram!! en heeft een sub 9, comp. videouitgang, s videouitgang en een soort apple uitgang. ook zit er een kleiner soort utp draadje op de kaart.
Weet iemand of deze ook onder Vista werkt en wat ik er mee kan doen?
(Het ander kaartje zit lost op een soort klein moederboadje(Nexcom) met veel flash geheugen zo te zien.
tevens heeft het een s-videouitgang en een 18.9 en een 5.5 volt ingang voor stroom nodig.zie foto:)
Op de videokaart zit ook een stickertje met "Realtime Video Over ATM"
Edit
Inmiddels met behulp van een vader van een vriend van mij stroom op het moederboard ding aangesloten met 2 lab. voedingen.
een verloopplug van sub d naar DVI en een los scherm op de video s ingang.
We zien een klein menu waar we div demo filmpjes kunnen zien.
Voor de volledigheid dit is de videokaart op het moederboardje in een soort kistje/boxje.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 23:19 ]