"om de beveiliging van uw computer te verbeteren heeft IE dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud etc."
een welbekende tekst bovenaan IE 6 met daarna klik hier voor opties, geblokkeerde inhoud toestaan, nog een waarschuwing: weet u zeker dst u dit bestand actieve inhoud wil laten uitvoeren?
en na OK begint het hele verhaal weer opnieuw.
wat ik ook probeer, ik krijg het niet weg
bij internet opties-geavanceerd-beveiliging: actieve inhoud mag worden uitgevoerd staat aangevinkt
beveiliging/zones/ zeer laag ingesteld alles ingeschakeld zoals alle activeX veilig of onveilig gemarkeerd
java in scripts etc alles toestaan
vertrouwde site gemaakt, tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis gewist
firewall, virusscanner, windowsdefender uitgezet
zelfs IE7 eropgezet en er weer afgehaald
Alle windows updates gedaan, nieuwste SUN Java VM etc.
het probleem bestaat eigenlijk al sinds mensenheugenis maar gebruik toch meestal Firefox
heb nu echter een site die IE6 en Sun Java vereist
Ik weet het niet meer.... wie wel???
een welbekende tekst bovenaan IE 6 met daarna klik hier voor opties, geblokkeerde inhoud toestaan, nog een waarschuwing: weet u zeker dst u dit bestand actieve inhoud wil laten uitvoeren?
en na OK begint het hele verhaal weer opnieuw.
wat ik ook probeer, ik krijg het niet weg
bij internet opties-geavanceerd-beveiliging: actieve inhoud mag worden uitgevoerd staat aangevinkt
beveiliging/zones/ zeer laag ingesteld alles ingeschakeld zoals alle activeX veilig of onveilig gemarkeerd
java in scripts etc alles toestaan
vertrouwde site gemaakt, tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis gewist
firewall, virusscanner, windowsdefender uitgezet
zelfs IE7 eropgezet en er weer afgehaald
Alle windows updates gedaan, nieuwste SUN Java VM etc.
het probleem bestaat eigenlijk al sinds mensenheugenis maar gebruik toch meestal Firefox
heb nu echter een site die IE6 en Sun Java vereist
Ik weet het niet meer.... wie wel???