Toon posts:

[Vista] Groupwise problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk maken we gebruik van Groupwise 6.5, de daarvoor gebruikte client werkt helaas nog niet met Vista, na een hoop gerotzooi is het me gelukt om via de GW client installatie en Outlook 2003 mijn mail en agenda te openen, al is het nogal buggy (mail beantwoorden gaat 50% van de keren goed. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

p.s. McAfee 8 Corporate geeft tijdens installatie een spontane reboot en dan kan alleen systeemherstel (werkt trouwens erg goed) je nog helpen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
mcafee 8 is niet compatible met vista je moet 8.5 hebben (nog in beta)

of versie 8 met patch14 (patch kan je downloaden met geldig support contract)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ah bedankt, blijkbaar ook geen probleem meer dus, maar ik moet zeggen dat ik meer baat heb bij een goede mail voorziening....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is het dan echt zo dringend om over te stappen naar Vista kan je je afvragen. Er zal vast binnenkort een nieuwe versie van Groupwise komen die er wel goed mee overweg kan?
Daarnaast vind ik dat je in de bedrijfs-ict beter kan kijken of je doelstellingen gehaald worden, en niet je halve netwerk in elkaar hacken om het maximale uit je software-assurance te trekken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Nou dringend niet, maar er zijn vast meer mensen die Vista testen in een corporate environment, tenzij je overal voor op cursus wilt....

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

GroupWise 7 SP2 zal ondersteuning voor Vista hebben, GroupWise 6.5 SP7 heb ik nog niets over gehoord of die al dan niet ondersteuning voor Vista heeft.

De GroupWise 7 Outlook connector is wel Vista compatible maar werkt helaas niet met GW6.5.

[ Voor 23% gewijzigd door JoetjeF op 21-11-2006 11:08 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geef nou eens aan wat je zelf al hebt ondernomen, daar zie ik namelijk niets over terug. Logisch dat je in een bedrijfsomgeving met vista aan de slag gaat. Zelf heb ik ook een pc ingericht met dit OS, maar ik ga niet elk probleem waar ik tegenaan loop op GoT in een topic frotten met de melding "regel dit voor me". Zo komt je topic namelijk op me over ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Terugkijkend heb je misschien gelijk de vraagstelling is wat beperkt, maar het ging mij er om of er nog meer mensen zijn die hetzelfde voor elkaar proberen te krijgen als ik.

Ik heb nu opgeduikeld dat Novell ergens tussen de 60 en 90 dagen na de officiële Vista release komt met client versies en ik heb nu via VMWare een extra XP standaard werkplek client draaien waarin ik dus nu alsnog bij mijn Groupwise kan komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 11:54 ]

Pagina: 1