NTI Backup -> Hoe te extracten _zonder_ NTI-software

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik zit met het volgende:

Van familie heb ik een CD gekregen met daarop een x-aantal foto's. Erg leuk, maar niet echt praktisch gedaan. Ze hebben er namelijk een image van gemaakt op CD met het programma NTI Backup. Waarom, dat is mij niet geheel duidelijk. Misschien dat dit een snelle oplossing was en dat er op deze manier meer foto's op de CD konden.

Echter, ik heb hier nergens een PC met NTI Backup. Weet iemand een manier om toch die file te extracten zodat ik alle foto's kan bekijken? Ik ben zelf al aan de slag geweest met Isobuster, maar die kan er niets van maken. In linux heb ik geprobeerd hem te mounten, maar dit lukt ook niet.

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Een nieuwe CD opvragen is wel een optie, maar het duurt een goeie 2 weken voor die CD dan hier is. En het zou leuk zijn als we de foto's al eerder kunnen bekijken...

Het bestand is een "NBF" bestand.

[edit]
Net Ultraiso geprobeerd, die kan wel NTI CD-maker files aan, maar geen NTI Backup-files...

[ Voor 16% gewijzigd door sus op 20-11-2006 20:27 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik hoef je zeker niet te vertellen dat het geen kwaad kan om eens de trial-versie van NTI Backup te downloaden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sus

sus

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:26:
Ik hoef je zeker niet te vertellen dat het geen kwaad kan om eens de trial-versie van NTI Backup te downloaden?
Helaas zit ik op een linux-doos, en daar krijg ik die niet aan de gang. Vergeten te vermelden in de TS. Excuus

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SuspiciouS schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:28:
[...]

Helaas zit ik op een linux-doos, en daar krijg ik die niet aan de gang. Vergeten te vermelden in de TS. Excuus
Hoe draai je daar ISObuster op dan? Is qemu/wine/vmware geen idee?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sus

sus

Topicstarter
dat doe ik inderdaad via wine, maar daar wil NTI hier niet in werken. VMware had ik nog niet aan gedacht, eens kijken of ik die aan de gang krijg... Ondertussen sta ik vrij voor andere oplossingen :)

[ Voor 14% gewijzigd door sus op 20-11-2006 20:34 ]