Toon posts:

[IE7] Irritante autofocus uitzetten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een idee hoe je die irritante autofocus van IE7 kan uitzetten ?

Wat ik bedoel... Stel, je klikt op een link, de nieuwe page komt iets vertraagd binnen en ondertussen switch je van applicatie omdat je snel nog een mail wil typen. Wat doet IE7 ? De moment dat in de achtergrond die page compleet binnen is vlamt IE zichzelf naar de voorgrond ongeacht wat je aan het doen bent.

Dat vind ik dus enorm, enorm irriterend.

Ik heb zelf al wat gegoogled maar kom niet direct een oplossing tegen. Iemand ?

Verwijderd

Misschien kan je proberen om TweakUI (Klik hier) te installeren, in dit programma is het mogelijk om je autofocus instellingen te veranderen. Misschien dat dit helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik al geprobeert maar dat heeft geen effect...

Ik vind het enorm storend... Gewoon onbegrijpelijk dat men nog steeds software maakt die zo 'arrogant' zichzelf steeds op de voorgrond zet...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
tja het inkoppertje 'firefox' kan altijd nog..
maar ik ken IE7 verder niet... heeft die geen extra opties ergens?
zoiets als about:config bij firefox?

een weldenkend programmeur zal toch wel een optie gebouwd hebben om zoiets uit te zetten mag ik hopen..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:05:
Dat had ik al geprobeert maar dat heeft geen effect...

Ik vind het enorm storend... Gewoon onbegrijpelijk dat men nog steeds software maakt die zo 'arrogant' zichzelf steeds op de voorgrond zet...
Het kan ook aan de site liggen :)
Heb je het ook bij bijv. www.google.com ?

En met alle respect, maar als je aan dit soort dingen een hekel hebt kan je beter geen IE gebruiken. Die doet imho meer wat hij zelf wilt dan dat ie doet wat jij wilt.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid, ik gebruik zelf Firefox. Ik ben alleen IE7 wat aan het bekijken omdat veel van mijn klanten op (korte) termijn waarschijnlijk toch weer alleen IE7 gaan gebruiken en dan moet ik er een beetje mijn weg in kennen als ze problemen hebben.

Van hetgeen ik tot hiertoe ondervond doet het zich bij elke site voor. Het is juist een kwestie van IE7 die je de focus afneemt omdat je iets anders wil doen terwijl hij nog bezig is, en zichzelf compleet naar de voorgrond dringt als de page 'af' is.

Ik probeer daar nu een eventuele oplossing voor te vinden omdat ik die vraag toch ga krijgen binnenkort...

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt verder niemand te storen ? Ik krijg ondertussen de eerste 'meldingen' binnen van andere mensen over dit 'probleem' maar heb zelf nog steeds geen oplossing kunnen vinden...
Pagina: 1