Hallo modjes, in principe mag dit topic gelijk dicht, omdat er geen dicussie zal plaats vinden, maar aangezien erg veel digitale fotoschieters in Nederland op GoT zitten, en ik geen 'Gezocht' advertenties op Marktplaats ed kon vinden, wil ik hier even een oproepje plaatsen waar de eigenaar misschien erg blij mee is..
Ik heb afgelopen weekend van 19 November op een parkeerplaats op Texel apparatuur gevonden in een tas van CullMann...
Ik ga niet precies zeggen wat erin zit, maar er zat een kaart bij met foto's erop, dus je hoeft niet te proberen te zeggen dat hij van jou is ten onrechte
Stuur mij een mail naar het adres in mijn profiel, en vertel me wat je precies bent kwijt geraakt (merken etc.)
Ik hoop dat de persoon die deze spullen kwijt was het leest...
Mvg
Ik heb afgelopen weekend van 19 November op een parkeerplaats op Texel apparatuur gevonden in een tas van CullMann...
Ik ga niet precies zeggen wat erin zit, maar er zat een kaart bij met foto's erop, dus je hoeft niet te proberen te zeggen dat hij van jou is ten onrechte
Stuur mij een mail naar het adres in mijn profiel, en vertel me wat je precies bent kwijt geraakt (merken etc.)
Ik hoop dat de persoon die deze spullen kwijt was het leest...
Mvg