ruco88 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:45:
De armhoogte kan ik niet instellen jammergenoeg. Ik heb eindelijk door hoe ik het gewicht precies kan instellen. Dit gaat ook een stuk makkelijker met dit element omdat deze zwaarder is en dus wel op nul kan. Ik heb gisteren de test lp Hi-Fi Test proef en beproefing voor stereo-apparatuur gekocht voor 3 euro. Op deze dubbel Lp staan een hoop test tracks. Met welke kan ik de anti skating het beste testen?
Je moet de spoortest gebruiken, ik heb de firato test lp, en daar zit een track 8 met spoortest op
Jammer van die VTA instelling, maar je kan niet alles hebben, misschien nog eens een mooie Thorens op de kop tikken
Dit is nou zo leuk aan de vinyl hobby, elementje plaatsen alles perfect mogelijk proberen af te stellen, en dan het ritueel platen draaien.
Als je dan na een middagje kringlopen thuisgekomen met een tasje vinyl, platenwasser pakken, lp's wassen, ontdoen van vette vingers, stof en aangekoekte stof in de groeven.
Daarna zijn de LP's weer als nieuw, misschien nog beter, want een nieuwe lp moet je ook altijd eerst wassen, ze worden antistatisch en je haalt de olie van uit de groeven, die gebruikt werd met het persen van de lp
Nu weer lekker plaatjes draaien
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 25-11-2006 18:34
]