Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als er wifi beschikbaar is een goedkoop Smarthphone\PDAtje kopen en e-mail gebruiken ipv sms ?SinergyX schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:21:
.................
Als zij dan hetzelfde doet is het gratis
[ Voor 72% gewijzigd door Emiel1984 op 20-11-2006 15:26 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ik heb een sms-bundel bij Orange en sms'en naar het buitenland kost mij 6 cent per bericht (heb de grootste bundel), ondanks dat Orange zegt dat het 30 cent kost. Kwenie of het een foutje in hun systeem is of niet, maar prettig vind ik het wel met >300sms per maand 
Andere mogelijkheid; als je bij voipbuster kunt inloggen, kun je via hun website voor 5 cent per bericht een sms versturen.
Of neem een NL-nummer erbij die jouw vriendin in Singapore gebruikt, en vice versa en naar mijn idee sms je dan tegen lokale kosten (aangezien m.i. ontvangen van sms in het buitenland nog altijd gratis is (afgezien van gebeld worden)).
Andere mogelijkheid; als je bij voipbuster kunt inloggen, kun je via hun website voor 5 cent per bericht een sms versturen.
Of neem een NL-nummer erbij die jouw vriendin in Singapore gebruikt, en vice versa en naar mijn idee sms je dan tegen lokale kosten (aangezien m.i. ontvangen van sms in het buitenland nog altijd gratis is (afgezien van gebeld worden)).
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0