Outlook PST bestand ineens stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 13:50
Om de een of andere vage reden is mijn PST bestand stuk. Dat bestand staat op een externe USB schijf die op een netwerk PC aangesloten is, dit heeft tot voor kort altijd gewerkt, nu was het bestand ineens stuk. Outlook kan het niet meer openen.
Ik heb gezocht en heb scanpst.exe gebruikt, nog wat andere vage tools, maar geen van alle kon het bestand nog repareren.
Zijn er nog andere (het liefst gratis) tooltjes beschikbaar om het bestand te kunnen maken?

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 23:33
Zijn wel tooltjes voor beschikbaar. Als ik zoek op repair pst in google vind ik er genoeg. :)

Toevallig je USB schijf afgesloten terwijl outlook nog aan het schrijven was? Dat vind Outlook namelijk niet heel fijn.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe groot is die PST file inmiddels?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• eX0duS
MADG0BLIN schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:28:
Zijn wel tooltjes voor beschikbaar. Als ik zoek op repair pst in google vind ik er genoeg. :)

Toevallig je USB schijf afgesloten terwijl outlook nog aan het schrijven was? Dat vind Outlook namelijk niet heel fijn.
Wel kans op ja dat dit gebeurd is (denk dat die PC opnieuw is opgestart ofzo).
Gunner schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:28:
Hoe groot is die PST file inmiddels?
Iets meer dan 500 mb, dus nog geen 2gb. ;)

/edit

Dit progamma werkt:

http://www.gold-software.com/download9524.html

Helaas moet je er voor betalen. :(

Er zal vast een gratis alternatief zijn. Het bestand kan blijkbaar nog wel ingelezen worden. Dat programma vind gewoon al mijn mails terug, en daarna word het gerecoverd naar een nieuw pst bestand. Dit moet vast ook gratis kunnen lijkt me... Nu nog even zoeken. :p

[ Voor 23% gewijzigd door eX0duS op 20-11-2006 14:42 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een pst in het nieuwe 2003 en hoger unicode formaat kan 20 GB worden. Als je die ook draait, want dat heb je nog niet verteld.
Of het dan nog werkbaar is is wat anders natuurlijk. Zoals je waarschijnlijk ook wel weet is er weinig hulp van Microsoft bij een pst op een netwerkschijf: Personal folder files are unsupported over a LAN or over a WAN link

Verder verplaats ik je topic nog even van Client Software Algemeen naar Officesuites en -software, omdat het daar thuishoort :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• eX0duS
Het heeft zich min of meer uit zichzelf opgelost. Ik had Office 2007 geinstalleerd, en na een tijdje ging dat PST bestand stuk.
Toen heb ik een hele tijd naderhand Office 2003 weer geinstalleerd, en opeens werkte het PST bestand weer. Dus het lag denk ik toch aan Office 2007. ;)
Pagina: 1