wie weet hoe lang de fabrieksgarantie van seagate

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 21:51
Wie weet hoe lang de fabrieksgarantie van Seagate is, zodat het misschien mogelijk is om een rma aan tevragen voor een vriend van mij

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 13:26

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ik dacht dat het ongeveer 3 jaar garantie was bij seagate, maar de meeste winkels helpen je alleen het eerste jaar van de garantie.

En ik weet niet of je een rma aan moet vragen, daarover kun je het beste mailen of bellen naar seagate zelf.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 15:44
ja sorry hoor, maar na 10 seconden op Seagate gesurfd te hebben, zag ik al het antwoord staan. Ga daar eerst maar kijken voor je hier iets post!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Je woorden zijn me uit het hart gegrepen, Osiris.

Om maar ff een Signature van een mede GoTter te quoten:
Use the SEARCH, Luke!

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
de garantie is op elk merk hd 3jaar en ook na een jaar hoort een winkel gewoon je hd aan te nemen en hem via een rma aan vraag gewoon naar de importeur terug te sturen doen ze dit niet dan kan je in zo'n zaak beter niets meer kopen en zal de rest van de service er ook wel niets voor stellen.

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 07:41
Je kunt bij Seagate je S/N checken en dat zie je precies tot wanneer je nog garantie hebt!
Gewoon op de site bij RMA ofzo.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Speedy
  • Nu online
Kijk maar eerst of je een OEM of een Retail hebt, heel veel bedrijven verkopen schijven als OEM, niks mis mee maar met garantie kan er gezeik komen (althans zo is het met Creative stuff)

Flickr | Lego collectie

• nadd
  • Laatst online: 15-04 21:51
sorry dat ik niet zelf eerst naar seagate ben gesurfd ik dacht namelijk dat het moeilijk te vinden zo zijn,
in ieder geval bedankt
Pagina: 1