Toon posts:

draai 600 X 1200 op een 19 inch tft, maar zegt niet geschikt

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag,
ik heb net een 19 inch tft van mijn huisgenoot geleend, hij zelf kan max 1048 draaien(zoiets)
en als ik m aansluit kan ik wél 1600 X 1200 draaien, hij zegt alleen even dat het niet geschikt is, maar het werkt prima.
is dit verstandig?
komt dit doordat ik op mijn compu niet de drivers voor die tft heb geinstalleerd?

bedankt

Verwijderd

hij geeft aan dat hij hem niet kan instellen dus zal die op de maximale resolutie van de tft gaan draaien, dat is waarschijnlijk 1440x900

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
waarschijnlijk schaalt hij het beeld. Zo zal hij niet elke pixel die je doorstuurt op je scherm weergeven. volgens mij moet je dit duidelijk zien aan de tekst die niet meer goed leesbaar is.
Voor de rest kan het geen kwaad denk ik, als zal je een scherper beeld hebben als je de native resolutie gebruikt.

ps. er staat een voutje in je topic title

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
(zoiets)
^^
Met dit soort vaagheden kunnen we weinig. Als je niet aangeeft welke TFT het is en wat z'n native reso zou moeten zijn kunnen we hier ook niet veel zinnigs over zeggen. Lees even na in de manual van dat ding van welke reso's hij allemaal accepteert en wat tenslotte de native reso is. Op iets anders draaien dan native is hoe dan ook vrij zinloos.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.