(Orange) ADSL Family niet beschikbaar.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Ik heb nog altijd het (voormalige) Wanadoo Direct abonnement.
Nu is dat dus inmiddels Orange Direct geworden.

Aangezien ik nu (volgens mij) 22,95 betaal voor slechts 1mbit/512kbit heb ik een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Ik vind dit natuurlijk veel te veel geld voor die snelheid. Ze bieden zelf namelijk Family aan voor slechts een paar euro meer met een snelheid van max 20mbit.

Ik heb ze dus gevraagd of Family binnenkort beschikbaar komt in mijn wijkcentrale. Als dat nog lang zou duren zou ik naar een concurrent gaan, want die hebben immers een veel beter prijs/snelheid verhouding. (lees: 12move)

Anderhalve week later werd ik (netjes) gebeld door iemand van de helpdesk.

Hij vertelde mij dat Orange verwacht dat in Q1 van 2007 bijna alle wijkcentrales de upgrade hebben gehad. Maar ze zouden nu nog in onderhandeling zijn met KPN, want het zijn de centrales van KPN.

En het ging om bedragen van een miljoen per centrale.
Of dit laatste helemaal waar is weet ik niet, maar toch.

Ik wacht dus nog even af tot Q1. Ik zou trouwens ook wel moeten aangezien Wanadoo/Orange werkt met het stilzwijgend verlengen van de contracten per jaar. Aangezien ik in augustus 2004 het contract heb afgesloten zou ik hem pas per augustus 2007 op kunnen zeggen.

Deze TS is puur ter info bedoeld voor iedereen met vragen/opmerkingen omtrend de beschikbaarheid van Wanadoo/Orange Family.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Als ze dit soort mededelingen doen aan klanten kun je er van uitgaan dat ze vrij ver zijn in hun onderhandelingen met KPN.

Een miljoen is waarschijnlijk aan de hoge kant, maar tonnen kost het zeker. Misschien inclusief alle bijkomende manuren en vergoedingen aan KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Dus toch wel... Hmmm ik denk dat ik ook even ga bellen. Ik zit zeer te twijfelen of ik nu nog bij Orange zal blijven of naar Speedlinq.. Enige voordeel van Speedlinq is de prijs. Verder schijnbaar veel nadelen. Maar als dit verder bevestigd wordt. dan blijf ik bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Auke schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:59:
Dus toch wel... Hmmm ik denk dat ik ook even ga bellen. Ik zit zeer te twijfelen of ik nu nog bij Orange zal blijven of naar Speedlinq.. Enige voordeel van Speedlinq is de prijs. Verder schijnbaar veel nadelen. Maar als dit verder bevestigd wordt. dan blijf ik bij Orange.
Maar verwacht niet dat iedereen op de helpdesk het weet. Maar goed. Zoals ik al zei betaal ik nu ruim 20 euro voor 1 mbit. Bij 12move betaal je voor 2mbit het eerste halfjaar 7,50 en daarna 10 euro per maand. Dat verschil is gewoon te groot.

Maar let even op wanneer je contract bij Orange afloopt (zie TS).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ik heb net gebeld met Orange. Ik heb met 3 personen gebeld. Nr. 1 kan me niks vertellen. Nr 2. kan mij vertellen dat in februari 95% wanadoo family kan hebben. Maar kan me niet bevestigen of mijn woonplaats er bij hoort. Nr. 3 geeft aan dat 99% van Nederland wanadoo family kan krijgen. En in mijn woonplaats dan natuurlijk ook. Op mijn vraag of hij dat kan bevestigen.... Eeeeeh nee, maar dat zal toch wel de kans is zo klein dat u niet.....

dus... ik moet nog even stevig nadenken of ik die kans neem. Ik moet eind van deze maand een beslissing hebben genomen.

Tja Orange light is tot nu toe duur, maar wel betrouwbaar.

p.s. Als ik het goed lees kost Orange Family
het eerste jaar 23.95.

+ gedeeltelijk gratis telfonie € 1
of
+ "gratis" telefonie € 6

Maar de mensen die al een orange hebben en willen overstappen naar Family betalen direct

34.90
+€ 1
of+€ 6

Is dus nog steeds wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik zit hier met het zelfde probleem. Ik heb nu (wanadoo go) maar ik betaal ook 30 euro voor 1mb :/
Dus leek het mij wel verstandig om over te stappen op een family pakket. Maar als dan blijkt dat je geen family kunt krijgen, is het aanbod vanuit Orange meteen een stuk kleiner lees niks...
Denk dat ik ook maar ga proberen over te stappen op een andere provider.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
O ja. anderhalf maand geleden ook al met wanadoo helpdesk gebeld, om te informeren tot wanneer mijn contract loopt. Toen ook verteld dat ik er aan dacht om over te stappen. Ze boden me toen een half jaar aan voor 19.95 ipv rond de 35€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Auke schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:03:
O ja. anderhalf maand geleden ook al met wanadoo helpdesk gebeld, om te informeren tot wanneer mijn contract loopt. Toen ook verteld dat ik er aan dacht om over te stappen. Ze boden me toen een half jaar aan voor 19.95 ipv rond de 35€
Hmm ook lekker, dus ze geven gewoon toe dat je eigenlijk te veel betaald.... Als je kijkt naar wat andere providers aan snelheid leveren voor het zelfde bedrag.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

vul je postcode eens in op de website van orange, ik kreeg eerst altijd niet beschikbaar en vanaf vandaag dat het binnenkort beschikbaar is

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
thalantis schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:11:
vul je postcode eens in op de website van orange, ik kreeg eerst altijd niet beschikbaar en vanaf vandaag dat het binnenkort beschikbaar is
Klopt, had een paar dagen geleden gekeken en toen was 't niet leverbaar, en nu inderdaad 'binnenkort'. Dat terwijl tot nu toe hier alleen maar ADSL via KPN leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Zal die ADSL Family ooit beschikbaar worden in dorpjes zoals Vriezenveen .(vlakbij Almelo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja hier in Vught (5262JV) is het ook binnenkort beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-09 18:42
Hier ook maar dat kan dus nog wel paar weken gaan duren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-09 18:42
En orange family dat is het 1e jaar 20 euro en na dat jaar 35 euro maar het is 1 jaar abbo of langer??
Pagina: 1