Toon posts:

Avi & mpg to .wmv file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij mijn probleem.

ik moet voor een opdracht 84 avi files van 100mb pst converteren naar .wmv files.
daarnaast moet ik ook 20 mpg files van 50mb pst converteren naar wmv.files>

Het is geen opdracht voor school, het is een opdracht voor een bedrijf.

het programma, moet dus danig ingesteld kunnen worden dat je de kwaliteit kan aanpassen.
dus heeel goed kwaliteit en daarnaast ook dat het wat minder mag wezen dus ook kleiner.

met welk programma zou ik dit kunnen doen ?
en hoeveel tijd zou het ongeveer in beslag nemen ?

vriendelijk bedankt alvast

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 13:25 ]

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 18:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Windows Movie Maker?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 12:43
Wat je kunt doen is zelf zoeken naar programma`s

ik kan je alleen zeggen van kijk op google naar

converter AVI to WMV
en naar
converter MPG to WMV

Verwijderd

Als ik het goed heb berekent, ben je met 84 avi files ongeveer 31min en 2 sec mee bezig.

Maar het kan ook 35 minuten en 10 seconden zijn, of 1 uur en 3 minuten of 2 dagen

maarja dat hangt een beetje van je cpu snelheid af alsmede van de grootte van de avi bestanden denk je ook niet?

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-07 12:35

killercow

eth0

Wat is dat nou voor opdracht?
Vrije bestanden voorzien van een onhandige encoding, en drm wellicht?

erg jammer dat dit soort opdrachten (op school) bestaan, want op deze manier maak je je content willens en wetens ongeschikt voor hele hordes gebruikers (mobiel,ipod,linux,mac,bsd, oudere windows versies).

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb google geprobeerd maar dan krijg je meestal van die freeware programmatjes die net niet doen wat jij wilt dat ze doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 13:40 ]

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 07:21
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:26:
Ik heb google geprobeerd maar dan krijg je meestal van die freeware programmatjes die net doen wat jij wilt dat ze doen.
prima toch?

Verwijderd

Je kan toch gewoon de legale WM-encoder halen van de microsoft site? Ik heb hem ook om af en toe files om te zetten naar WMV. Werkt prima.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat ik mis in je topicstart is wat je zelf geprobeerd hebt, waar heb je bijvoorbeeld al eens opgezocht en wat kwam je tegen? Wat lukte er niet aan de zaken die je vond, waarom waren ze het net niet? :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
Pagina: 1