Toon posts:

Demon, ISDN naar PSTN, nieuw abo onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik al meer dan 1 jaar tevreden Demon klant. Wil ik toch eens van dat dure ISDN af (bel zeer weinig , en heb al helemaal geen ISDN meer nodig voor een router of zo, doe alles via VPN's).
Dus bellen met Demon hoe dat moet (oct 2006). Nou zeggen ze daar, dat is niet zomaar een omzetting, het volgende moet u doen:
- demon adsl opzeggen
- wachten totdat ADSL signaal van de lijn is
- bellen met KPN (checken ADSL signaal eerst) om ISDN naar Analoog om te zetten
- opnieuw Abo nemen bij Demon (ADSL over PSTN)

Ben ik eindelijk bij de laatste stap aangeland en wil ik vanmorgen weer ADSL van Demon bestellen. Staat op de Demon website dat vanaf vandaag (20 nov 2006) geen nieuwe DSL Express aansluitingen meer besteld kunnen worden !!!!!

Ik bellen met Demon (sales afdeling is er niet meer, ook geen tel nr meer van) en kom bij support terecht, nee meneer er worden geen nieuwe aanluitingen meer geleverd, en nee, wij wisten dit ook nog maar heel kort geleden. U moet maar een andere (zonder de naam XS4ALL te noemen) provider nemen.

Meteen daarna bellen met XS4ALL of ze daar een soort regeling hebben voor Demon klanten, ja die is er wel, maar ja, u bent geen Demon klant meer want u heeft opgezegd !!!!

Iemand nog tips voor me om 1 van beide partijen (Demon/XS4ALL) te laten meewerken ?

Bedankt.
Fred

Verwijderd

Ik denk dat je "gewoon" pech hebt, Demon is overgegaan naar XS4all maar omdat je terug wou naar PSTN ben je nu tussen wal en schip gevallen.
Vervelend, dat wel, maar zie het zo, je kunt nu ook over naar een andere provider als je je buik vol hebt van deze 2...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Een sales en support afdeling kunnen wel eens die informatie dat het niet meer verkocht wordt aan nieuwe klanten op dezelfde morgen dat het is ingevoerd gehoord hebben.

Ik denk niet dat je zo'n afdeling iets kwalijk kunt nemen, zeker niet in zo'n overgang periode naar een nieuwe/andere ISP gebeuren dit soort dingen uit een management beslissing nogal vlug/opeens.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar doe je nou moelijk over? Je krijgt de vrijheid om te kiezen qua ADSL wat je wil, zonder ook maar ergens aan vast te zitten. Gewoon kijken wat de goedkoopste is en voor de speciale aanbieding gaan. Of ben je (nog) zo blij met Demon / xs4all dan :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn frustratie begint al af te nemen, maar leuk is anders.

Ik heb al lopen zoeken naar een andere provider, maar aangezien ik wel wat (technische) eisen heb ben ik er nog niet helemaal uit.
Ik wil namelijk mijn eigen hardware firewall erachter hangen en daar het publieke IP adres op hebben (zonder rare ip-spoof grappen), oftewel een DSL verbinding op basis van RFC 1483 (bridged dus), en een vast IP adres (desnoods via DHCP, maar wel fixed).
Tevens moet de provider wel IPSEC verkeer doorlaten, daar ik nogal wat VPN's heb naar diverse locaties.

Ik dacht zelf aan TweakDSL, Speedlinq of Tiscali.Betrouwbaarheid is voor mij belangrijker als snelheid (dus liever een stabiele 3 Mbit dan een stuiterende 20 Mbit).

Bedankt

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Kijk eens naar Concepts. Via adsl.nl is daar nu een mooie aanbieding voor. :)

Tiscali heeft geen fixed ip.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:00:
Mijn frustratie begint al af te nemen, maar leuk is anders.

Ik heb al lopen zoeken naar een andere provider, maar aangezien ik wel wat (technische) eisen heb ben ik er nog niet helemaal uit.
Ik wil namelijk mijn eigen hardware firewall erachter hangen en daar het publieke IP adres op hebben (zonder rare ip-spoof grappen), oftewel een DSL verbinding op basis van RFC 1483 (bridged dus), en een vast IP adres (desnoods via DHCP, maar wel fixed).
Tevens moet de provider wel IPSEC verkeer doorlaten, daar ik nogal wat VPN's heb naar diverse locaties.
Bedankt
internlnet levert zijn verbindingen ook bridged aan en is volledig transparant (dus ook poort 25 open enzo). Ze hebben diverse aanbiedingen en als je student bent kun je helemaal goedkoop een verbinding nemen (en pppoa) in de vorm van surfsneladsl

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1