Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen en tips voor vinden van stage-/afstudeerbedrijf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:In dit topic willen we de ruimte geven om tips en ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het vinden van een stage- of afstudeerbedrijf. Tot op heden werden veel van dit soort topics gesloten op basis van de WI policy die elke vorm van werving en zoeken naar werk uitsluit. Deze voorwaarde blijft nog steeds van kracht.

Plemp in dit topic niet een vraag neer dat je een bedrijf zoekt met je complete profiel en met de vraag om concrete bedrijven of "mail me", "DM me", etc. Daar zal ook in dit topic streng op gemodereerd worden.

In dit topic is het uiteraard ook niet gewenst dat men stagaires werft, bedrijfsnamen spamt, etc.

Hi,

Momenteel ben ik bezig met een stageplek te zoeken in Hong Kong. Helaas heb ik nog weinig kunnen vinden. Daarom probeer de hulp in te schakelen van mede-tweakers.

Ik studeer Commerciele Economie op de Inholland in Rotterdam. Ik specifiek een stage zoeken in Hong Kong, omdat verblijfplek voor mij geen probleem is. Ook spreek ik veel beter Cantonees dan Mandarijns, maar kan me in het Mandarijns ook zeer goed verstaanbaar maken.

Zijn er mensen misschien die tips kunnen geven die kunnen leiden tot een stageplek? Tips zoals e-mail sturen, brief sturen en bellen is een beetje standaard. Ik bedoel meer zoals websites, stichting/inrichting in Nederland, mensen die zelf stage hebben gelopen in Hong Kong en een contactnummer of -adres voor me heeft en/of tips dat tot een hoge slagingspercentage kan leiden.

Graag hoor ik van jullie.

Jay

[i]p.s.
Enkele voorbeelden van stageopdrachten voor de CE opleiding:
• Het voorbereiden en uitvoeren van mailings, acties, etc.
• Het assisteren bij de follow-up van een mailing, actie
• Het bepalen van het bereik en effect van reclame
*knip* etc. etc.

*knip* lange lijst voorwaarden

[ Voor 52% gewijzigd door een moderator op 20-11-2006 21:30 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21
Helaas zijn dit soort vragen niet toegestaan op GoT. Dit topic gaat daarom dicht.Toch weer open :)

Had ik al gezegd dat alles wat op "ik zoek, contact mij" lijkt weggemodereerd wordt? ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Rukapul op 20-11-2006 21:27 ]

Let op:
In dit topic willen we de ruimte geven om tips en ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het vinden van een stage- of afstudeerbedrijf. Tot op heden werden veel van dit soort topics gesloten op basis van de WI policy die elke vorm van werving en zoeken naar werk uitsluit. Deze voorwaarde blijft nog steeds van kracht.

Plemp in dit topic niet een vraag neer dat je een bedrijf zoekt met je complete profiel en met de vraag om concrete bedrijven of "mail me", "DM me", etc. Daar zal ook in dit topic streng op gemodereerd worden.

In dit topic is het uiteraard ook niet gewenst dat men stagaires werft, bedrijfsnamen spamt, etc.