[ATI CAT 6.10] hoe core mem "locken"

Pagina: 1
Acties:

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 13:33

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
Ik heb dus sins kort een x1950xtx maar het probleem is dat de core/mem in windows (2d) op een lagere waarde staat dan in games (3d)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/6.10_x1950xtx.jpg
request vs current

ati tool heb ik er nu naast draaien maar die 2d/3d detection/settings werkt ook voor geen meter }:O

Ik wil gewoon dat de kaart ALTYD 650/1000mhz staat.
Het probleem is dat dat de spellen die ik in window mode speel op de lage core/mem blijft hangen :/

iemand ander met het probleem en/of hoe is dit te fixen?
Die optie is nergens te vinden

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Bios veranderen van je videokaart (standaard op gewenste snelheden zetten) en dan flashen? :)
Radedit i.c.m winflash o.i.d?

/waarom zou je dat willen? kaartje vindt het leuk als hij een beetje mag afkoelen hoor!

[ Voor 45% gewijzigd door Spitie op 20-11-2006 07:33 ]

Signature

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
spittie_nl schreef op maandag 20 november 2006 @ 07:31:
Bios veranderen van je videokaart (standaard op gewenste snelheden zetten) en dan flashen? :)
Radedit i.c.m winflash o.i.d?
flashen gaat me net iets te ver. Ik wil gewoon altyd de "standaard" snelheden op die kaart hebben en niet de idle/non 3d snelheid
/waarom zou je dat willen? kaartje vindt het leuk als hij een beetje mag afkoelen hoor!
spellen/3d aps in window mode op halve snelheid is not done :/

nou weet ik niet zeker of dit aan de video driver ligt of de catalyst progsel
iig wordt de idle/full settings getriggerd door de 3d ap/game in full screen de switchen...teminste :?

[ Voor 17% gewijzigd door ThaHandy op 20-11-2006 08:41 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb het zelfde probleem, als je een spel speelt die wordt opgestart met een divx filmpie kan je weer alt tabben, erg irritant ben ook benieuwt naar de oplossing.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Je kan het toch in atitool instellen. Atitool automatisch op laten starten, en auto instellen op 3d, daarbij ook auto instellen dat bij 3d aplicatie jou instelling aangaat. Je kan natuurlijk ook in windows op en 2d instelling doen en bij 3d opstarten 650/1000. Werkt alleen bij CoH niet maar verder overal gloof ik.

Nukezone FTW

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt in AtiTool ook gewoon de speeds instellen die in 2D modus gebruikt moeten worden, misschien werkt dat wel

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Bij mij iig niet, 500/600 zijn default settings, normale settings staan niet eens in het bios :) Ik moet dus altijd handmatig 675/840 clocken wanneer ik een videobestand bekeken heb.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
Idd. de instellingen voor 2d en 3d in atitool werkt niet, zoals ik al heb aangegeven :)

Ik heb inmiddeld een ticket naar ati gestuurd :)

tja, als die 500/600 standaard is en de 650/1000 een "OC" is, dan moeten we zeker bij de bios zijn om em standaard op 650/1000 (bij mij dan) te zetten?
Pagina: 1