Toon posts:

[Vista] Mediacenter beeld flikkerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PC waar Vista op draait, daar zit een Nvidia 6800/TD van Asus in met de laatste (vista/beta) drivers van nvidia.com, of te wel de drivers zijn up2date...

Nu werkt alles ook prima alleen wanneer ik Mediacenter opstart begint het beeld erg snel te flikkeren in de vorm van donker->licht->donker->licht... dit gebeurd met een interval van ongeveer een halve seconde...

Erg irritant dus, weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit het beste op kan lossen?

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Ik heb dit ook, maar alleen als ik vanuit media center vista laat slapen, en m dan weer wakker laat worden. Even media center afsluiten en weer opnieuw opstarten deed sinds RPM wonderen, maar netjes is het niet natuurlijk

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 20:35
Ik neem aan dat dit op de TV is? Doen andere externe videospelers dit ook of echt alleen MC?

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is op mijn TFT (1024x768).
Ik heb alles al geconfigureerd op mediacenter...

Het rare is dat ik nergens wat terug zie over mijn nvidia drivers, bij apparaatbeheer geeft hij aan dat ik de nieuwste drivers gebruik (de versie komt overeen met de nieuwste op de site van nvidia)

Ik zou dus verder niet weten waar het aan ligt, spelletjes e.d. doen het wel gewoon goed, het is echt alleen mediacenter wat dit rare beeld geeft :o

Nog vreemder is dat het dus geen bekend probleem is, aangezien ik er niets over lees :S

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 20:35
En als je nu bijvoorbeeld een andere videoplayer gebruikt? of zit het probleem al bij het opstarten van MC? Als het alleen met video is kun je eens een andere player gebruiken kijken of die hetzelfde doet.

verdwaalde ict'er op elektro!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-03 19:54

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dit lijkt aan mediaplayer te liggen. Ik heb hetzelfde als ik bijvoorbeeld een dvdtje kijk, de randen buiten het videobeeld veranderen dan ook constant van licht naar dondker. Best iritant dus dvd`s kijken doe ik er nog niet mee...

I am the great Cornholio!

Pagina: 1