Drukpennen retention base So478 kwijt, waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• dc5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Van mijn broer heb ik een Dell Dimension 4550 kast met mb gekregen. Mijn neef heeft de plastic ding voor bevestigen van heatsink (retention base) losgemaakt. Probleem is dat hij de vier drukpennen voor vastmaken van retention base aan mb kwijt heeft gemaakt. Ik heb Dell gebeld, echter zonder resultaat. Van een vriend heb ik zo ding van een Abit P4 S478 mb gekregen. Alleen de heatsink van Dell past er niet op. Iemand een idee waar ik die pennen kan vinden. Ik wil het liefst geen andere koeler erop, want ik ben juist heel tevreden van de stilte van een Dell systeem. BVD.

Groeten

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zijn dit gewoon van die kleine plastic pushpins? Die zitten op eigenlijk iedere S478 retentionbracket en die zijn wel los te vinden :)
Maak er anders eens een foto van, dan is het wat duidelijker :)

• dc5
Die zoek ik idd ! Waar kan ik die kopen?

Groeten

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

loop naar de lokale pc boer en vraag naar een kapot socket 478 moederbord. ik kreeg er ook 1 gratis, mijn bracket was gebroken.

Coding 4 Fun!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vincenz0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:44:
loop naar de lokale pc boer en vraag naar een kapot socket 478 moederbord. ik kreeg er ook 1 gratis, mijn bracket was gebroken.
Dan heb je geluk gehad, die dingen zijn nagenoeg niet los te krijgen, je moet dan idd geluk hebben dat je een dood mobo kan vinden (of iemand die z'n muur ermee behangt :+)

• dc5
Zoals ik zei, had 2 van die dingen gekregen van een vriend (ABit MB). Die pennen kunnen niet losgemaakt worden en heatsink past niet op die van ABit. Vandaar dit.

Groeten

Pagina: 1