Ik heb sinds vandaag een draadloos netwerk opgezet tussen 2 pcs, en ben er eindelijk in geslaagd om files te sharen tussen de twee pc's. Echter, hij sharet niet ALLE folders. Hij geeft dan de volgende melding:
Overigens laten beide firewalls de computers toe.
Ik heb niet echt geprobeerd actief terug te sharen, de paar testfolders die ik terugsharede kon hij zonder problemen accessen.
Ik zit op een draadloos netwerk, Sitecom errm. Nogiets. Doet het er echt toe? *is na 6 uur met dat ding gekloot te hebben eigenlijk wel klaar met het heen-en-weergeloop* Verder is het allemaal Windows XP Home.
Bedankt voor de tijd.
Ik weet niet waarom hij de ene folder wel sharet en de andere niet. Zo was m'n eerste theorie dat ie geen standaardmappen wil sharen, zoals "Mijn Muziek", maar mappen zoals "Smileys" sharet ie ook niet. Daarintegen heeft ie met "School" geen moeite. Een map in Program Files sharede hij ook zonder problemen.\\COMPUTERNAAM\FOLDER is niet toegankelijk.U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.
Toegang geweigerd.
Overigens laten beide firewalls de computers toe.
Ik heb niet echt geprobeerd actief terug te sharen, de paar testfolders die ik terugsharede kon hij zonder problemen accessen.
Ik zit op een draadloos netwerk, Sitecom errm. Nogiets. Doet het er echt toe? *is na 6 uur met dat ding gekloot te hebben eigenlijk wel klaar met het heen-en-weergeloop* Verder is het allemaal Windows XP Home.
Bedankt voor de tijd.