Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Edit: Gaat over de 6815, niet over de 6915.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:03:
http://pdadb.net/index.ph...20rw6815%20|%20HTC%20TyTN
De TyTN is volgens mij veel beter als de HP.
[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 19-11-2006 20:12 ]
Hmmz . . . die GPS optie had ik nog niet gezien. Alhoewel ik dat van de HP site niet echt duidelijk krijg. Die GPS optie is natuurlijk wel een voordeel. Dan hoef ik geen losse GPS module aan te schaffen voor navigatie 
Wat ik tevens een voordeel van de HP vind is de sterkere accu. Ik vind het wel belangrijk dat een toestel ook lang mee kan gaan gedurende de dag en dat ik niet met de accu lader moet gaan sjouwen . . .
(ik heb nu een Nokia 6310i en ben dus verwend wat dat betreft
)
Wat ik tevens een voordeel van de HP vind is de sterkere accu. Ik vind het wel belangrijk dat een toestel ook lang mee kan gaan gedurende de dag en dat ik niet met de accu lader moet gaan sjouwen . . .
(ik heb nu een Nokia 6310i en ben dus verwend wat dat betreft
[ Voor 72% gewijzigd door DJ op 19-11-2006 20:11 ]
Hij heeft geen GPS, zie mijn edit.DJ schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:05:
Hmmz . . . die GPS optie had ik nog niet gezien. Alhoewel ik dat van de HP site niet echt duidelijk krijg. Die GPS optie is natuurlijk wel een voordeel. Dan hoef ik geen losse GPS module aan te schaffen voor navigatie
(ik heb nu een Nokia 6310i en ben dus verwend wat dat betreft)
Ah, dat verklaart waarom ik het niet zo snel kon vinden
Pagina: 1