Ik wil graag weten of het heel veel uitmaakt qua geluidskwaliteit of je bijv. een Sennheiser PC 20 of een Sennheiser PC30. dus 1 of 2 oordoppen
wellicht zijn het dezelfde doppen, maar als je er maar 1 hebt heb je natuurlijk én mono geluid én veel meer omgevingsgeluidVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:11:
Ik wil graag weten of het heel veel uitmaakt qua geluidskwaliteit of je bijv. een Sennheiser PC 20 of een Sennheiser PC30. dus 1 of 2 oordoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me vrij duidelijk..
Wil je nog met je omgeving kunnen commuceren maar minder duidelijk geluid neem je de PC20 en wil je meer afgesloten worden en duidelijker geluid die PC30
Wil je nog met je omgeving kunnen commuceren maar minder duidelijk geluid neem je de PC20 en wil je meer afgesloten worden en duidelijker geluid die PC30
Oke Welke headset raden jullie mij aan ik zoek er een voor rond de €25
Dus met 2 doppen en een hoofdband
Dus met 2 doppen en een hoofdband
zoals gezegd, loop eens een zaak binnen en zoek eens rond op het forum. Dit soort vragen worden wel vaker gesteld. Maar zoals met bijna alle 'welke moet ik kopen' vragen, geldt hier ook: je moet zelf kiezen en je eisen en overwegingen maken, het is niet de bedoeling dat anderen dat voor je doen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()