[Ervaring] Touchpad naar links geplaatst

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Topicstarter
Ik overweeg om op niet al te lange termijn een nieuwe laptop aan te schaffen. Wat mij echter opvalt is dat je tegenwoordig steeds meer laptops ziet waarbij het touchpad niet in het midden van de laptop zit. Op het eerste gezicht dat ik dat dit versies waren voor linkshandigen, maar steeds vaker zie ik dit 'fenomeen'.

Werkt dit eigenlijk prettig als rechtshandige? Het lijkt mij namelijk dat het lastiger is om tegelijkertijd te typen en te scrollen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bedenk wel dat als je aan het typen bent, je meer naar de linkerkant van je keyboard zit dan naar de rechterkant. Aan de rechterkant heb je altijd een paar extra keys zitten (pageup/down, cursor keybs etc).
Bij mijn MSI S260 is het zo dat het touchpad zo geplaatst is dat als je normaal aan het type bent je met beide handen even ver van het touchpad afzit.

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:54:
Bedenk wel dat als je aan het typen bent, je meer naar de linkerkant van je keyboard zit dan naar de rechterkant. Aan de rechterkant heb je altijd een paar extra keys zitten (pageup/down, cursor keybs etc).
Bij mijn MSI S260 is het zo dat het touchpad zo geplaatst is dat als je normaal aan het type bent je met beide handen even ver van het touchpad afzit.
Daar zeg je wat, daar had ik niet eens bij stilgestaan... 8)7

Ben gewend geraakt aan een touchpad in het midden...

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:56
Ik ben gewend aan geen touchpad, maar een trackpoint ;)
Altijd het leuke van die IBM's, alhoewel mijn T22 langzaam aan het worden is :/

Misschien tijd voor een nieuwe laptopt :9

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
koop maar nog een IBM, zijn echt vette laptops(in mijn ogen)

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:55

Garyu

WW

Dit is altijd al standaard hoor :). Mijn laptop van 1999 had er ook 'last' van.

In het gebruik merk je het niet, de muis zit gewoon recht onder de spatiebalk :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

imo maakt het niet uit waar het touchpad zit. Als hij maar niet op de plek zit waar je handen rusten en dan blijft er weinig ruimte over en zal je dus altijd het touchpad wel vinden.
Pagina: 1