ik heb winamp5.3 die over poort 8000 streamt naar de shoutcast server op dezelfde laptop. Ik wil hiermee muziek sturen via WLAN naar mijn PDA (DELL AXIM X30). Op de PDA gebruik ik het programma PS Player om de streaming mp3 te ontvangen.
Probleem: de muziek hapert elke keer.
Wat heb ik al uitgezocht:
- als ik op een shoutcastzender op internet inlogt, blijft het signaal wel continu doorgaan
- als de muziek wegvalt, lijkt het wlan het nog wel te doen
- vergroten van de buffer leidt er toe dat het langer duurt voordat hij de eerste keer wegvalt, maar voorkomt het niet,
- ik heb ook ooit een ander progje voor het streamen gebruikt (Jetcast als broadcaster en op de PDA mediaplayer als ontvanger) maar toen had ik een soortgelijk probleem.
- op GOT en op de SHOUTCAST site zie ik geen soortgelijk problemen, maar ze moeten er toch wel zijn ?
wie helpt me verder ?
Probleem: de muziek hapert elke keer.
Wat heb ik al uitgezocht:
- als ik op een shoutcastzender op internet inlogt, blijft het signaal wel continu doorgaan
- als de muziek wegvalt, lijkt het wlan het nog wel te doen
- vergroten van de buffer leidt er toe dat het langer duurt voordat hij de eerste keer wegvalt, maar voorkomt het niet,
- ik heb ook ooit een ander progje voor het streamen gebruikt (Jetcast als broadcaster en op de PDA mediaplayer als ontvanger) maar toen had ik een soortgelijk probleem.
- op GOT en op de SHOUTCAST site zie ik geen soortgelijk problemen, maar ze moeten er toch wel zijn ?
wie helpt me verder ?
Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.