Toon posts:

Internet delen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thuisnetwerk bestaande uit 1 pc met daaraan een usb modem. Deze pc is gekoppeld aan een accespoint die weer in contact staat met 2 laptops. Nu heb ik het internet gedeeld. Heb op de laptops ip van mn pc ingesteld als gateway. Op de laptops is nu internet, maar op een of andere gekke manier kunnen ze op de laptops niet naar sites zoals hotmail, tweakers, marktplaats.

Vroeger toen we nog 1 laptop hadden had ik gewoon een kabel tussen de laptop en pc zitten en toen werkte het wel. Als ik nu een kabel ertussen doe werkt het ook niet meer.

Enig idee wat het kan zijn? Heb ik iets geblokkeerd in windows ofzo?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Er is wel internet? Hoe weet je dat? Moet je AP niet als Gateway instellen aangezien direct op de pc via kabel wel werkt?

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 19-11-2006 14:59 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik op de laptop wel naar sites als telegraaf, google, clanbase kan. Dus de laptop ontvangt wel iets.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Probeer eens een DNS in te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij pakt automatisch mijn pc met internet als dns. Dat is verders wel goed geloof ik. Probleem is alleen dat hij bepaalde sites niet wil openen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:39:
Hij pakt automatisch mijn pc met internet als dns. Dat is verders wel goed geloof ik. Probleem is alleen dat hij bepaalde sites niet wil openen.
Vul een DNS van je provider of zo in of pak er een uit de "je beste DNS server list" topic.

Pagina: 1