Mensen,
ik ben nu al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuwe pc.. momenteel zijn dit de huidige plannen:
Asus P5B, GLan, Dual-DDR2 - Soc775 C2D (2jr)
Intel C2D E6600 2,40GHz 1066fsb 2x4MB Box S775 (3jr)
Maxtor 320GB SATA2 7200rpm 16mb p/n: 6A320F0 (2jr) (2 keer)
1GB Kingston DDR2-533 p/n KVR533D2N4/1G (10jr) (2 keer)
DVD brander NEC AD-7173 *LabelFlash* ZWART (2jr)
DVD-Rom LG 16x52 speed ZWART bulk (1jr)
Tagan 580Watt voeding + PCI-E p/n: TG580-U22 (2jr)
Asus Extreme N8800GTX/HTDP 768MB PCI-E (2jr)
Geluidskaart Terratec Aureon 5.1 PCI retail (1jr)
nu mis ik nog een processorcooler, en een computerbehuizing.
het punt waar ik dus mee zit.. ik heb deze Duitse Website bekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik heb momenteel een Antec plusview 1000 AMG. deze kast bevalt me redelijk goed, alleen had de kast iets "dieper" mogen zijn, want HDD cage en VGA kaart komen érg dicht bij elkaar.
nu wil ik dus een PC, die dus diep genoeg is, zodat ik ruimte genoeg heb. een echte big-tower zie ik niet zitten, want die krengen zijn zo gruwelijk groot, en ik wil wel met mn PC naar Netgamez toe.
concrete eisen en wensen:
eis:
- groot genoeg om bovenstaande dingen kwijt te kunnen
- hoge kwaliteit (prijzen mogen niet boven de 200 euro uitkomen voor een kale kast)
- een raam in de zijkant is belangrijk.. er moeten lampen in en een kleine pop..
wensen:
- als het mogelijk is, removable mobo-tray
- deurtje zou mooi zijn, niet noodzakelijk
mochten jullie klachten/reacties hebben op de hardware, die is ook welkom.. mochten jullie meer informatie willen, feel free to ask
ik ben nu al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuwe pc.. momenteel zijn dit de huidige plannen:
Asus P5B, GLan, Dual-DDR2 - Soc775 C2D (2jr)
Intel C2D E6600 2,40GHz 1066fsb 2x4MB Box S775 (3jr)
Maxtor 320GB SATA2 7200rpm 16mb p/n: 6A320F0 (2jr) (2 keer)
1GB Kingston DDR2-533 p/n KVR533D2N4/1G (10jr) (2 keer)
DVD brander NEC AD-7173 *LabelFlash* ZWART (2jr)
DVD-Rom LG 16x52 speed ZWART bulk (1jr)
Tagan 580Watt voeding + PCI-E p/n: TG580-U22 (2jr)
Asus Extreme N8800GTX/HTDP 768MB PCI-E (2jr)
Geluidskaart Terratec Aureon 5.1 PCI retail (1jr)
nu mis ik nog een processorcooler, en een computerbehuizing.
het punt waar ik dus mee zit.. ik heb deze Duitse Website bekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik heb momenteel een Antec plusview 1000 AMG. deze kast bevalt me redelijk goed, alleen had de kast iets "dieper" mogen zijn, want HDD cage en VGA kaart komen érg dicht bij elkaar.
nu wil ik dus een PC, die dus diep genoeg is, zodat ik ruimte genoeg heb. een echte big-tower zie ik niet zitten, want die krengen zijn zo gruwelijk groot, en ik wil wel met mn PC naar Netgamez toe.
concrete eisen en wensen:
eis:
- groot genoeg om bovenstaande dingen kwijt te kunnen
- hoge kwaliteit (prijzen mogen niet boven de 200 euro uitkomen voor een kale kast)
- een raam in de zijkant is belangrijk.. er moeten lampen in en een kleine pop..
wensen:
- als het mogelijk is, removable mobo-tray
- deurtje zou mooi zijn, niet noodzakelijk
mochten jullie klachten/reacties hebben op de hardware, die is ook welkom.. mochten jullie meer informatie willen, feel free to ask