nadat ik dit weekend een beetje met whistler en linux mandrake opnieuw had ge"installeerd, kwam ik er gistermiddag achter dat ik niet meer kon inloggen op m'n win2k-installatie...
het eerste wat ik toen heb gedaan, was de ghost daarvan terugzetten. geen effect... toen heb ik whistler erafgegooid (en die partitie verwijderd) en de ghost opnieuw teruggezet... weer geen effect... toen heb ik ook mandrake erafgegooid en m'n win2k boot-partitie teruggeghost... vanaf dat moment was dus echt ALLES weer zo als tijdens mijn ghost van 21-1-2001... toch kan ik niet meer inloggen.
nog even voor de duidelijkheid: het is gewoon een standalone workstation, dus niet in een netwerk ofzo.
en als ik inlog gebeurt het volgende:
-windows start op
-dat venster waar je je username en password moet intypen verschijnt
-ik vul het goede wachtwoord in
-er staat: 'loading personal settings'
-'applying (schrijf je dat zo?) personal settings'
-dan is die box een halve seconde weg
-en dan staat er 'saving your personal settings'
-en dan is het inlog-scherm weer terug
best wel kl*te dus, want ik kan niet meer bij m'n spullen (natuurlijk wel via linux), maar toch zou ik graag weer willen inloggen...
heeft er iemand hiermee ervaring of tips? alvast bedankt...
het eerste wat ik toen heb gedaan, was de ghost daarvan terugzetten. geen effect... toen heb ik whistler erafgegooid (en die partitie verwijderd) en de ghost opnieuw teruggezet... weer geen effect... toen heb ik ook mandrake erafgegooid en m'n win2k boot-partitie teruggeghost... vanaf dat moment was dus echt ALLES weer zo als tijdens mijn ghost van 21-1-2001... toch kan ik niet meer inloggen.
nog even voor de duidelijkheid: het is gewoon een standalone workstation, dus niet in een netwerk ofzo.
en als ik inlog gebeurt het volgende:
-windows start op
-dat venster waar je je username en password moet intypen verschijnt
-ik vul het goede wachtwoord in
-er staat: 'loading personal settings'
-'applying (schrijf je dat zo?) personal settings'
-dan is die box een halve seconde weg
-en dan staat er 'saving your personal settings'
-en dan is het inlog-scherm weer terug
best wel kl*te dus, want ik kan niet meer bij m'n spullen (natuurlijk wel via linux), maar toch zou ik graag weer willen inloggen...
heeft er iemand hiermee ervaring of tips? alvast bedankt...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman