Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mcafee 3 licenties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb van een kennis de 3e licentie gekregen van zijn mcafee internet security suite 2006.
Nu ben ik benieuwd hoe dat bijgehouden wordt door mcafee. Ik wissel namelijk nog al eens van OS en wijzig regelmatig wat hardware, ik wil niet dat mijn kennis problemen krijgt als ik weer eens wat ga wijzigen thuis.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Het registratiesysteem is niet zo streng als, bijvoorbeeld, die van Windows. Je kunt dus gerust van OS of hardware veranderen zonder dat je kennis daar problemen mee krijgt. Ik moet er wel bij vermelden dat een licentie waarschijnlijk officieel (wettelijk) niet overdraagbaar is.

[ Voor 42% gewijzigd door lordsnow op 20-11-2006 00:28 . Reden: rephrase to clarify ]

Verwijderd

Topicstarter
lordsnow schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:24:
Het registratiesysteem is niet zo streng als, bijvoorbeeld, die van Windows. Je kunt dus gerust van OS of hardware veranderen zonder dat je kennis daar problemen mee krijgt. Ik moet er wel bij vermelden dat een licentie waarschijnlijk officieel (wettelijk) niet overdraagbaar is.
Hoe bedoel je ? het was een nieuw pakket met 3 licenties, hij gebruikt er maar 2

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 18:47

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:25:
[...]

Hoe bedoel je ? het was een nieuw pakket met 3 licenties, hij gebruikt er maar 2
Ik denk dat McAfee wel ergens heeft staan dat het om drie computers in hetzelfde huishouden moet gaan ;).

rm -r *

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

ralfbosz schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:41:
[...]

Ik denk dat McAfee wel ergens heeft staan dat het om drie computers in hetzelfde huishouden moet gaan ;).
In de EULA staat iig deze beperking niet zodanig geformuleerd maar de beperking is er wel (zie kopje 6 en vooral 7):
http://uk.mcafee.com/root/aboutUs.asp?id=eula