Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pop-ups tijdens openen IE

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik IE als web browser. ik heb windows XP SP2.

Op de site warez-site moet je tegenwoordig een speciale downloader instaleren omdat je anders geen cracks kan downloaden, NOD32 gaf aan dat die speciale downloader een virus bevatte. maar ik dacht stom als ik was :"ogh ik wil wel heel graag die crack hebben" dus ik ging naar mijn eigen PC waar ik AGV free edition erop heb staan (toen nog 7.0) endie gaf geen fout aan, dus ik vrolijk instaleren en het werkteallemaal goed want ik kon de cracks downloaden. nu echter krijg ik elke keer als ik zelf een nieuw venster start een pop-up, en als ik dat niet binnen 5 minuten doe dan krijg ik ook een pop-up, de pop-ups zijn allemaal nederlands. ik dacht er van af te komen door IE6 eraf te mieteren en er 7.0 opte zetten, maar dit mogt niet baten. nu zit ik met de pop-ups, hoe kan ik ze eraf krijgen?

[ Voor 1% gewijzigd door pasta op 19-11-2006 14:27 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Draai hitmanpro eens, dat kan weleens helpen :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:46
HiJackThis wil ook wel eens helpen :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

In feite helpt alles wat gewoon in onze Beveiliging & Virussen FAQ staat, lees die dan eens door, start dan maar een nieuw topic waar je tevens ook het stappenplan volgt zoals gewenst is. En volgende keer geen warez-site meer in je TS zetten, dat gaat tegen Het algemeen beleid #verboden in. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.