Toon posts:

Draadloze verbinding valt weg bij uittrekken accu laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb KPN internetplusbellen. Alle draadloze verbindingen in dit huis lopen via de KPN Experia Box. Mijn vader heeft een laptop en als hij zijn kabel van de accu eruit trekt heeft hij gelijk geen draadloze verbinding meer en als hij hem er weer instopt dan heeft hij weer verbinding.

Waar kan dit aan liggen?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heeft iets met de energie instellingen van de laptop van doen. Waarschijnlijk staat er zo ingesteld dat de WiFi adapter uitgeschakeld wordt zodra er gedraaid wordt alleen op de accu om energie te besparen ergens.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Energiebeheer van de laptop.

Om energie te besparen wordt de netwerkkaart van de laptop uitgeschakeld. Op de laptop draait vast een programma dat dit voor je regelt. Hieronder valt ook de helderheid van het scherm, en de snelheid van de processor.

Wat je dus moet doen is de instellingen zodanig wijzigen dat de netwerkkaart gewoon wordt gebruikt als er op de accu wordt gewerkt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Volgens mij maak jij hier een foutje. Ik heb nl nog nooit een laptop gezien met een externe accu.

Ik denk dat jij de voeding bedoelt. Mogelijke oorzaak kan zijn dat je accu te zwak/stuk waardoo niet voldeonde stroom word geleverd. Of het apperaat word uit geschakeld als er op de accu gewerkt word. zie hier voor in je instellingen.

Grutte Pier fansels