[XP]Bevriest en werkt alleen bij ctrl+alt+delete

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Ik heb een vaag probleem met XP prof op mijn Acer laptop.

Sinds een paar dagen als ik bijvoorbeeld in Delphi werk en iets compile en als het programma een error geeft dan stopt windows met reageren.

Alleen als ik op ctrl+alt+delete druk dan geeft hij elke keer 1 tik en kan ik bv door de taakbeheer delphi afsluiten of de PC opnieuw opstarten. Het gebeurd ook bij sommige installaties van bv .NET framework 1.1 SDK en heel soms als ik te snel alt+tab.

Iemand die een oplossing weet?

Hijack this geeft geen rare dingen en websweeper geeft niks aan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je je ontwikkelomgeving al eens opnieuw geinstalleerd? En misschien ook al eens gekeken of er in de eventlogs interessante meldingen staan?
Misschien ergens een brakke shell-extensie? Windows helemaal uptodate?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Delphi staat er al sinds jaar en dag op en heb ik opnieuw geinstalleerd maar mag niet baten.

Eventlogs zetten niks op een paar informaties na en een DHCP warning maar niks specifieks op het tijd dat het gebeurd. Als ik windows afsluit merk ik wel dat hij gewoon afsluit, maar ik zie het alleen niet, ik blijf hetzelfde beeld houden terwijl die gewoon processen kilt en zichzelf uitschakeld. Windows is uptodate, ik denk zelf dat het kwam na IE7, die heb ik gedeinstalleerd en nu heb ik IE6 weer maar het probleem bleef.

Wat ook daarmee gepaard is, als ik een "" maak dan komen er 2 tegelijk, net als de ~~ en al de andere speciale toetsen..